Sabtu, 27 April 2013

#tolakpakatan AZHAR SULAIMAN KENA APA PULAK NI ???

Ada benarnya juga apa yang penerbit, pelakon dan pengarah filem, Azhar Sulaiman katakan ni.

Kalau nak diikutkan ramai juga dikalangan penggiat seni yang menyokong pakatan pembangkang dan ada diantara mereka yang menjadi calon pun dalam pilihanraya kali ni.

Takkan mereka ni semua tak tau nak bezakan sama ada boleh atau tidak sesebuah filem dibuat tanpa pelakon sebenar di lokasi dan boleh pulak pelakon tersebut ditukar tukar wajah.

Macam video Mustafa Ali baru baru ni, pakatan pembangkang mengatakan bahawa ianya adalah konspirasi UMNO dan pelakon yang mirip wajah Mustafa Ali dikatakan telah diedit supaya jadi begitu.

Takkan la pelakon macam Hairie Othman tak tau sama ada perkara itu boleh dilakukan atau tidak, lagi pun video tu bukan menggunakan crew perfileman atau makmal filem.

Kalau menggunakan semua tu kemungkinan besar juga apa yang dikatakan oleh pembangkang itu ada benarnya tapi itupun tidak membolehkan kita percaya bahawa pelakon tersebut menggunakan wajah orang lain.

Cuba buka link di bawah dan lihat apa kata Azhar Sulaiman dan mungkin apa yang beliau katakan ini akan membuatkan beliau di cop sebagai pencacai Barisan Nasional, tapi oleh kerana beliau adalah penggiat seni, maka Sangkakala boleh mempercayai apa yang beliau katakan. Kita saksikan ye..

http://bit.ly/1212lbW



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: