Sabtu, 27 April 2013

#tolakpakatan PAS PARIT BUNTAR BUAT KONSERT

Kata segala bentuk hiburan tu adalah haram dan boleh menjurus kepada perlakuan maksiat, tapi malam ni PAS Parit Buntar buat konsert rock pulak lagi tu.

Apa dah jadi dengan PAS? Kalau dulu selalu kata haram itu dan ini, tapi lepas campur dengan DAP dan PKR semua tu jadi halal ke?

Atau PAS sekarang sudah mengorak langkah setapak dihadapan, dengan membelakangkan apa yang mereka pernah katakan dulu?

Semua tu sepatutnya dijawab oleh PAS yang selama ini mengatakan serta melemparkan segala tohmahan apabila Barisan Nasional membuat satu satu keramaian.

PAS pernah mengatakan bahawa dengan mengadakan konsert yang semestinya berbentuk hiburan boleh menjurus kepada maksiat dan masalah gejala sosial, tapi kenapa PAS buat juga program seperti itu?

Jelas PAS bersikap retorik dimana sekiranya mereka melakukan sesuatu ianya tidak menjadi masalah kerana PAS itu seolah olah begitu maksum.

Ternyata PAS sudah lari daripada landasan dan segala apa yang mereka perkatakan dahulu tidak boleh digunapakai lagi kini, dan PAS hari ini meletakkan parti mereka sebaris dengan parti lain.

Tidak lagi seperti di zaman Allahyarham Ustaz Fadhil Nor dulu, yang mana beliau meletakkan garis panduan segala apa yang boleh dan tidak boleh dilakukan oleh PAS.

Kini dengan pentadbiran baru, PAS menghalalkan apa sahaja cara untuk menang dalam pilihanraya dan apa yang lebih mengecewakan ialah, perlakuan sex luar nikah ahli mereka hanyalah dianggap sebagai perkara kecil.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: