Khamis, 25 April 2013

TAHNIAH RAFIZI RAMLI #tolakpakatan

Begitu punya teruk hentam kerajaan terutamanya Perdana Menteri dan Isteri selama ni dengan kata yang bukan bukan, tiba tiba semalam Rafizi Ramli, Pengarah strategi PKR tanpa sengaja telah membersihkan nama Perdana Menteri serta isteri beliau, Datin Seri Rosmah.

Itu la, kalau tuhan nak tunjuk tu bukan lama sangat, sekejap je dah jadi, tanpa sengaja dah sendiri buka kebaikan, bukan sebab apa, sebab keburukan yang di khabarkan adalah fitnah semata mata.

Rafizi semalam telah membuka satu lagi cerita yang kononnya untuk memalukan Perdana Menteri sekali lagi, namun oleh kerana ketaksuban beliau, tanpa disedari beliau sebenarnya memberitahu bahawa apa yang beliau perkatakan itu adalah untuk membersihkan nama Perdana Menteri semata mata.

Rafizi telah mendedahkan bahawa sebuah kenderaan jenis WAJA (gambar atas sekali) telah mempunyai 2 saman AES dan kenderaan tersebut adalah milik isteri Perdana Menteri (gambar kedua).

Ini bermakna, apa yang dikhabarkan bahawa Perdana Menteri sekeluarga begitu boros membelanjakan wang negara adalah tidak benar sama sekali.

Kalau mereka (PM & keluarga) boros, sudah tentulah mereka akan menggunakan kenderaan mewah, ini setakat pakai WAJA je, apa ada hal ni? Rakyat biasa pun ramai yang pakai Merc serta kenderaan mewah yang lain.

Tapi kalau macam pemimpin PAS di sebuah negeri ni, kita boleh katakan memang mewah, nak tau apa kenderaan yang beliau gunakan klik pautan dibawah..

http://bit.ly/10B89Pe

Dah bacakan? Bukan apa, Sangkakala bagi mileage sikit pada kawan kawan blogger ni, tapi pendedahan tu sangat berguna semasa kempen pilihanraya ni, jadi tak banyak sikit kita ucapkan tahniah kepada Rafizi yang berjaya kantoikan sahabat mereka kes ini.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: