Selasa, 24 April 2018

CIKGU PRAKASH AKAN TERUS BERIKAN KHIDMAT KEPADA PENGUNDI !! @NajibRazak @Zahid_Hamidi @TunFaisal #PRU14 #cikguprakash #BN4SgBuloh #BN4P107SGBULOH

Walaupun pernah mengalami kekalahan di Parlimen P107 Subang pada PRU13, Encik A. Prakash Rao atau lebih mesra dipanggil dengan gelaran Cikgu Prakash nekad untuk terus memberikan khidmat kepada masyarakat di Kawasan Parlimen P107 Subang yang kini dikenali sebagai P107 Sungai Buloh.

Cikgu Prakash yang dipertaruhkan buat kali ke dua dalam Pilihanraya Umum kali ini bersedia untuk bertanding sekali lagi memandangkan selama 10 tahun ahli parlimen dari PKR, tidak menjalankan tugas dengan sempurna di kawasan.

Mempunyai kelulusan dalam bidang pendidikan, Cikgu Prakash sememangnya calon yang layak untuk menjadi wakil rakyat Sg Buloh ke Parlimen.


Pernah menjawat jawatan sebagai guru di Sekolah Menengah dalam jurusan Bahasa Melayu membuatkan beliau amat mesra dengan orang ramai.

Sangkakala pernah bertanya kepada Cikgu Prakash tentang situasi beliau dengan masyarakat dan beliau mengatakan sebagai pendidik, beliau tidak pernah membeza bezakan anak murid walaupun mereka dari kaum atau bangsa yang berlainan.

Selepas mengalami kekalahan kepada Ahli Parlimen PKR, Cikgu Prakash tidak pernah serik untuk terus bergaul dengan masyarakat melalui program program yang dijalankan selama ini.


Setelah diberikan mandat oleh pucuk pimpinan parti sebagai calon selepas menerima watikah pencalonan daripada Pengerusi Barisan Nasional Negeri Selangor semalam, Cikgu Prakash membulatkan tekad untuk memenangi kerusi Parlimen P107 Sg Buloh demi untuk keselesaan dan kebaikan rakyat di Sungai Buloh.

Pengundi juga sebenarnya perlu mengambil peluang keemasan ini memandangkan pengalaman yang ada pada Cikgu Prakash memungkinkan beliau memberikan khidmat terbaik kepada masyarakat dan kerajaan.



Tiada ulasan: