Khamis, 19 April 2018

KELAB 47000 SG BULOH TERIMA PERUNTUKAN 20K DARI BN ?? @NajibRazak @Zahid_Hamidi @TunFaisal #HebatkanNegaraku #Negaraku #Malaysia #KekalNajib

Seperti biasa bila ada permohonan untuk mengadakan program bagi rakyat, maka Pengerusi Barisan Nasional Parlimen Subang yang kini dikenali sebagai Parlimen P107 Sg Buloh tidak pernah memberikan jawapan yang hampa.

Malam tadi sebanyak RM 20 ribu diserahkan kepada wakil kelab 47000 yang juga merupakan admin kepada Group Facebook 47000 Sungai Buloh.



Tapi apa yang agak mengecewakan ialah, dalam group itu sendiri ialah berat sebelah, jika pihak pakatan mengeluarkan kenyataan berbaur politik dan pelbagai komen diberikan, ianya akan terus dibiarkan, tapi bila orang sebelah pro Barisan Nasional, confirm akan kena block dan ditendang keluar dari group berkenaan.

Sangkakala cuba untuk menyertai kumpulan berkenaan dan soalan keselamatan kumpulan tersebut ialah Awak Cybertrooper Ke? Kalau Ye Dari Parti Mana? Bagi Sangkakala, apabila melihat makin hari makin kurang komen dan posting dari mereka mereka yang pro Barisan Nasional, maka Sangkakala dapat tangkap bahawa kumpulan ini adalah kumpulan pro pembangkang.


Tapi apa yang Sangkakala nak maklumkan disini ialah, walaupun ahli dalam kumpulan tersebut menghentak Barisan Nasional dengan pelbagai tohmahan dan ada admin dalam kumpulan berkenaan yang tidak menyokong Barisan Nasional, tapi sebagai pemimpin Barisan Nasional, Dato Hj Zein Isma tidak mengambil peduli tentang itu semua.

Berbeza dengan pemimpin penbangkang, kalau dah tau admin sesebuah kumpulan tu pro pada kerajaan, apa sahaja alasan yang diberikan akan ditolak.

Cuma satu Sangkakala nak pesan pada admin kumpulan tersebut, nak berpolitik biarlah berani, jangan politik hanya nampak RM di mata.



Tiada ulasan: