Ahad, 11 Februari 2018

LEBIH DUA RIBU ORANG HADIR DI PESTA PONGGAL DI SUBANG !! @NajibRazak @Zahid_Hamidi @TunFaisal

Semalam berlangsung satu pesat bagi masyarakat India di Bukit Rahman Putra Sungai Buloh yang menyaksikan kehadiran lebih dua ribu orang.

Pesta yang julung julung kalinya diadakan amat meriah dengan kehadiran pemimpin Barisan Nasional di peringkat bahagian, negeri dan pusat.

Turut hadir sama ke program berkenaan ialah YB Tan Sri Noh Omar selaku Pengerusi Barisan Nasional Negeri Selangor diikuti dengan YBhg Dato Hj Zein Isma Ismail, Pengerusi Barisan Nasional Parlimen Subang.

YB Datuk Sri M Sarawanan yang merupakan Timbalan Menteri Belia dan sukan juga hadir di samping YB Datuk Hajah Halimaton Saadiah Bohan, ADUN Kota Damansara.

Menurut YBhg Encik Prakash Rao, Pengarah Strategi Masyarakat India Parlimen Subang, kehadiran kaum India dalam program tersebut membuktikan bahawa kaum India khususnya di Subang kini bersama sama dengan Barisan Nasional dan ini memberikan keyakinan bahawa Barisan Nasional akan mencapai kemenangan dalam pilihanraya akan datang.

Menurut kata En Prakash Rao lagi, Pesta Ponggal sebenarnya adalah pesta selepas menuai dan ianya diadakan bagi mengucapkan syukur keatas rezeki yang diperolehi.

Dalam ucapan YB Tan Sri Noh pula, beliau beranggapan bahawa program sebegini adalah diantara yang terbaik bagi merapatkan jurang diantara masyarakat dengan pemimpin dan beliau juga berharap agar program sebegini akan diteruskan di masa masa akan datang.












Tiada ulasan: