Ahad, 3 Disember 2017

ANAK SAUDARA MENTERI BESAR SELANGOR TERANIAYA ?? @NajibRazak.@zahid_hamidi @mynohomar @tunfaisal

Ramai yang menghentam anak saudara Azmin Ali, Menteri Besar Selangor apabila ditangkap oleh SPRM bersama wang tunai berjumlah RM 4 juta.

Tapi berapa ramai yang tahu apa kisah sebenar yang berlaku hingga beliau ditangkap oleh SPRM.


Jika SPRM mengatakan bahawa kekayaan anak saudara Azmin Ali ini berpunca daripada gejala rasuah yang melibatkan perlombongan pasir di Selangor, Sangkakala merasakan ada kebenarannya.

Semua orang tau bahawa perniagaan pasir di Selangor sudah seperti perniagaan emas ekoran harganya yang melambung tinggi.

Tapi dalam kes anak saudara Azmin Ali ini, adakah beliau bergerak sendirian? Bagaimana Nurul Fadli mampu untuk memperolehi wang sebegitu banyak?

Ummi Hafilda Ali juga ada mengeluarkan kenyataan bahawa Nurul Fadli telah dipergunakan oleh Azmin dalam menutup segala kegiatan rasuah dan salah guna kuasa beliau di Selangor.

Sangkakala juga percaya bahawa bukan sahaja Nurul Fadli, malah akan ada tangkapan lain yang bakal dilakukan oleh Azmin Ali.

Kalau dulu pegawai khas Ahli Parlimen Ampang, Adam Rosly ditangkap kerana disyaki mengamalkan rasuah hingga mempunyai kekayaan luar biasa, kini giliran sebelah Azmin Ali pula bakal terbongkar.

Tiada ulasan: