Selasa, 15 September 2015

MUKA BLOGGER BANGANG YANG FITNAH @NajibRazak

Dibawah ni Sangkakala tunjukkan sorang blogger bangang bernama Shahbudin yang dilihat cuba untuk memfitnah Perdana Menteri dengan mengatakan bahawa DS Najib Razak tidak berada di Malaysia semasa sambutan hari Malaysia esok.


Agaknya mamat ni hidup dengan menipu dan mengeluarkan fitnah semata mata sepanjang hayat.

Perdana Menteri hari ini dijadualkan ke Sarawak dan petang ini akan pergi ke Sabah untuk sambutan hari Malaysia yang berlangsung di Sabah esok.

Jadi dimana sampai kata Perdana Menteri ke Amerika kemudian ke London pada sambutan hari Malaysia?

Yang tambah menggelikan hati lagi ialah apabila mamat tak cukup akal ni mengatakan bahawa Najib keluar negara sedangkan ahli UMNO dikerah untuk menghadiri perhimpunan Melayu esok.

Dah disebut beberapa kali bahawa UMNO tidak terlibat dalam himpunan tersebut tetapi tidak akan menghalang mana mana ahli parti untuk pergi tetapi mewakili NGO dan bukannya parti.

Mungkin Shahbudin ni tak pandai berbahasa Melayu atau dalam kata lainnya tak faham bahasa.

Tengok muka macam sekolah tinggi dan berpelajaran, tapi apa yang kelihatan jelas bahawa akal mamat ni tak duduk kat kepala, mungkin ada di celah celah sendi dan bermasaalah bila terkepit.




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu je la modal anjing2 DAPig....memfitnah, menipu dan menghasut.

Masa kecik2 mak bapak dia tak nak hantar ke sekolah. Dah besar jadi balachi dan pak turut apek2 DAPig.

Tanpa Nama berkata...

Ingatkan muka Blogger Banggang Haramjaddah Din Turtle, Putra Merdeka & Celah Bedah/Gelegar tadiii.

Tanpa Nama berkata...

Die ni ex nkp wangsa maju yang kecewa x dpt projek dan jawatan.balun pmimpin blk. Biasa la tu.pr pulak gunakan org mcm ni utk mnangguk di air yg keruh. Hbs madu nnt sepahlah dibuang mamat ni.

dewataraya100 berkata...

Ooo gila isim pasal tak dapat habuan dunia ke? Kesian jadi hamba dunia pasal tak kaya2 sampai sekarang, fitnahlah ada orang bayar masyukkk sikit

Tanpa Nama berkata...

Muka pun macam penjilat buntut dap..puiii!
sanggup jdi pembelot bangsa sendiri..puiii!

Zaharah Kassim berkata...

Nak sngt keje ngan DAPig .. kawinkan ank2 ko dgn org DAPig ..

Zaharah Kassim berkata...

Nak sngt keje ngan DAPig .. kawinkan ank2 ko dgn org DAPig ..

Tanpa Nama berkata...

blogger bangang? ha..ha..ha..mcm tepuk air dlm dulang je..