Ahad, 26 Julai 2015

RATUSAN KEYBOARD WARRIOR MENUNGGU ARAHAN IBDILLAH ISHAK UNTUK JATUHKAN @NajibRazak ??? BIAR BETUL BEB !!! #kekalnajib

Ada angin mengatakan bahawa kumpulan pemuda UMNO Malaysia sedang giat menjalankan kerja kerja untuk menjatuhkan Najib Razak selaku Presiden UMNO.

Sangkakala baca berita ni dalam portal MyKMU tentang satu print screen yang menunjukkan beberapa orang exco pemuda sedang berkomunikasi untuk menjatuhkan Najib.

Persoalanya disini, apa motif mereka untuk menjatuhkan Perdana Menteri? Apa kelebihan kepada mereka jika perkara ini berlaku? Adakah apa apa keuntungan bakal diperolehi jika perancangan mereka ini berjaya?

Tapi dalam laman web MYKMU, Sangkakala terbaca satu perenggan dimana Pengerusi Biro Media Sosial, Saudara Ibdillah Ishak dikatakan mempunyai ratusan pahlawan papan kekunci atau keyboard warrior yang belum digerakkan untuk melakukan serangan.

Sangkakala ingat lagi masa PRK Kajang, si Ibdillah ni juga la yang mengatakan bahawa cybertrooper beliau mempunyai kekuatan yang cukup untuk menyerang PR, tapi apa sudahnya? Hampeh?

Kalau setakat baru jadi exco tak perlulah nak mendabik dada mengatakan ada ratusan keyboard warrior untuk menyerang Perdana Menteri, baik serang DAP. Itu pun kalau betul ada la, atau hanya sekadar bercakap untuk menunjukkan diri tu hebat.

Selama ni Sangkakala diam dan lihat juga sejauh mana game yang akan di bawa oleh anak emas kepada Khairy Jamaluddin ni, tapi nampaknya keadaan dah menjadi makin melampau.

Ingat Ibdil, jangan sampai yang mengatakan hendak menyerang pula yang kena serang, takut nanti tak cukup semenanjung Malaysia untuk lari.

psss...selfie lagi baiklah..


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biasalah Pemuda Umno. Cakap berdegar2, tahi tersangkur di gelegar. Pemuda hampas kelapa ssesuai utk makanan ayam saja. Hampeh.

Tanpa Nama berkata...

Najib lemah semua rakyat sekang meyampah dengan dia termasuk kami org umno yg hari2 kne gst sial.. Klau najib tk nk hpus kn gst biar pemimpin lain naik hapus kn gst buang ahmad maslan dan hassan malek.selagi ada najib dan gst pas pun tk nk gabung ngan umno untuk lawan gerakan baru.. Tk caya tunggu lh next pru memang umno akan tumbang selagi ada najib .ak tengok rmai ak yg pro umno dlu pn da ramai bertaling tadah skang ni

Tanpa Nama berkata...

Soalan: Persoalanya disini, apa motif mereka untuk menjatuhkan Perdana Menteri? Jawapan : Apa selama ni tak pernah ambil tahu ke tentang masalah negara yang diantaranya isu 1MDB dan GST yang menimbulkan kegelisahan bukan saja kepada rakyat juga para pelabur dalam dan luar negara. Soalan: Apa kelebihan kepada mereka jika perkara ini berlaku? Jawapan : Mereka mungkin dianggap sebagai wira yang membantu menyelamatkan negara dari tangan penyangak ! Soalan: Adakah apa apa keuntungan bakal diperolehi jika perancangan mereka ini berjaya? Jawapan : Rakyat akan berasa lebih tenteram dan ekonomi negara dapat dipulihkan dan keyakinan para pelabur akan kembali kukuh bila Najib selamat "dikafankan"