Sabtu, 4 Julai 2015

AKHIRNYA @NajibRazak TUNJUK JANTAN #kekalnajib

Selama ni macam macam tuduhan yang dilemparkan terhadap Perdana Menteri hinggakan kejantanan beliau turut di persendakan.

Yang sebenarnya, segala tohmahan dan kritikan yang dilemparkan keatas Najib adalah untuk menjatuhkan kredibiliti beliau sebagai Perdana Menteri.

Tuduhan yang dibuat oleh Wall Street Jurnal dan Sarawak Report sebagai contoh, hanyalah semata mata untuk memberikan persepsi negatif rakyat terhadap kepimpinan Najib Razak.

Selama ini Najib dilihat lebih mendiamkan diri hingga ada juga yang beranggapan bahawa jika perkara tersebut tidak betul maka Najib perlu mengemukakan saman terhadap kedua dua portal berkenaan.

Tapi kini keadaan sudah berbeza dimana Najib Razak dikatakan akan mengemukakan saman terhadap kedua dua portal berkenaan yang menaburkan fitnah terhadap beliau.


Selepas ni Sangkakala yakin bahawa akan ada lagi fitnah fitnah yang bakal menyusul untuk terus memberikan tekanan terhadap Najib dan kerajaan demi untuk menjatuhkan beliau.

Dan lepas ni nanti kalau ada yang muka tertampal di mana mana blog atau portal mahupun akhbar, harap dapat bersabar kerana hukum karma memang wujud, hari ni korang nak malukan Najib, esok lusa orang malukan korang pulak.


4 ulasan:

nakataapa berkata...

Najid tak perlu heret JPM pasal ianya lebih menjurus kepada isu peribadi dan WSJ tetap mengatakan yang mereka punya sumber yang kukuh dalam laporan mereka dan mereka mengambil serius dalam perkara ini.. brrrrr......

Tanpa Nama berkata...

Nzkataapa...nie sekor lagi mamak pukimak penyokong ketua mamak kutty haramjaddah madey sial..

Jpm tuuh apa benda nyer mangkok hzyyun..pie balik india lah

nakataapa berkata...

Emo lebih tak guna.. bak kata Din Sembab, Najid kena jawab. Pakai mulut sendiri. Setakat keluar kenyataan dari PMO apa kelas? Kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Marah nampaknya anjing Najib sekor nih...relax bro hang tak posa ka ?