Ahad, 28 Disember 2014

@NajibRazak #haramjadah SINGAPURA MULA SEBARKAN FITNAH KEATAS RAKYAT MALAYSIA

Memang sial Cina Komunis ni, baik di Malaysia sama juga di Singapura.

Singapura hari ni melaporkan sampai ada mangsa banjir yang terpaksa mencuri di pusat pusat perniagaan akibat kekurangan makanan.


Ini satu penghinaan kepada rakyat Malaysia dan setahu Sangkakala, semua mangsa yang menghadapi banjir telah diberikan bantuan sewajarnya dan tidak akan ada mangsa yang menghadapi kesukaran atau sampai perlu mencuri untuk mendapatkan makanan.

Lagi pun, di Kelantan, air dilaporkan naik sehingga mencecah ke tingkat 3 bangunan, nak mencuri dari mana?

Tindakan Singapura ini sengaja hendak menjatuhkan maruah rakyat Malaysia dan sengaja hendak memburuk burukkan kerajaan kononnya tidak menghantar bantuan kepada mangsa.

Sangkakala nak bagi tau disini, yang selalu mencuri adalah rakyat Singapura yang membeli barang keperluan termasuk barang yang ada subsidi untuk menjadi makanan mereka di sana.

Dan disini Sangkakala nak tanya, siapa pencuri terbesar sebenarnya, mangsa banjir atau rakyat Singapura?

Memang bangsat punya kerajaan PAP yang bersekongkol dengan DAP di Malaysia, sengaja dengan berniat jahat untuk memburuk burukkan kerajaan Malaysia.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukannya mudah nak htr barang2 dgn cepat. Jln2 semua,sudah d penohi dgn air banjir. Air trn dgn amat deras,sampai yg terkena tidak cukup masa,nak selamatkan barang2 serta mknan simpanan mereka sendiri.
Penyelamat pon nak angkat2 barang2 keperluan bkn sedikit.
Klau htr,si dapig sekor,ni agak2 dia boleh buat,kerja tak