Ahad, 13 Mei 2012

CERIA SUNGGUH WAJAH NIK AZIZ


Cuba kita lihat betapa ceria wajah Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat yang menerima borang keahlian penyanyi Aishah ni, bukn main berseri-seri lagi kan? Ada apa-apa ke Tuan Guru?

Aishah yang terkenal dengan lagu Janji Manismu menyertai PAS semalam dengan menyerahkan borang keahlian kepada Nik Aziz, kenapa tak berikan saja pada ketua muslimat PAS agaknya? Atau Aishah pun teringin untuk mendapat kaunseling daripada ustaz-ustaz PAS lepas ni?

Dalam gambar diatas juga Sangkakala tengok Nik Aziz sampai terangkat cermin mata, agaknya sebab tengok betapa montelnya Aishah yang berada didepn mata beliau, nasib baik serban tak gugur kan.

Kemungkinan besar juga Aishah menyertai PAS kerana diberi jaminan oleh Nik Aziz bahawa beliau akan ditempatkan di syurga tanpa hisab dihari pengadilan nanti kerana beliau telah menjadi ahli PAS, lagi pun Nik Aziz terkenal sebagai ulamak yang boleh membawa pengikutnya ke syurga melalui excalator yang dicipta oleh PAS di akhirat nanti.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro ,salah statement ni,
Jangan kerana fahaman politik kita lupa apa yg patut dan tak patut buat,
Aku percaya pada ajaran Rasulullah SAW dan aku tahu ,tatasusila sebagai seorang muslim,
Bro ,bukan tuan guru jer yg senyum kalau jumpa artis,termasuk kita,kalau selisih atau disapa artis pun kita akan senyum,senyum sedekah,cuba kita muhasabah diri,berapa ramai artis yg mula mendekatkan diri dengan tuan guru..sebab org tahu ,tuan guru adalah ulamak yg sebenar,cuma fahaman politik yg menyebabkan dia di cemoh dan di fitnah....pergilah dan rapatkan diri kau..kenali tuan guru,baru buat andaian...

Tanpa Nama berkata...

Bukan kita yg buat andaian tetapi dh jelas yg ustaz pondok dari kelantan pun dh suruh nik aziz bersih kan apa yg ✗ bersih..... Renung2kan lah ......sy mungkin jahil ✗ sehebat mcm sedara