Khamis, 20 April 2017

PPBM AMALKAN SISTEM MENGIKUT KASTA !! ITU KATA SUK PPBM PUSAT !! @NajibRazak

Semalam satu lagi berita gempar yang telah memberi satu tanparan hebat berlaku dalam PPBM atau biasa kita dengar sebagai parti Bunga.

Setiausaha Kerja parti tersebut telah betindak keluar parti serta melepaskan semua jawatan secara serentak berkuat kuasa serta merta.


Kamarul Azman Habibur Rahman yang juga merupakan salah seorang pengasas PPBM mengatakan bahawa pemimpin tertinggi parti tersebut mengamalkan sikap kronisme serta kasta dimana mereka yang mempunyai pangkat serta kedudukan akan mendapat tempat sebagai pemimpin tetapi mereka yang benar benar bekerja untuk parti akan dipandang sepi.

Beliau juga mengatakan bahawa PPBM kini hanya bertindak untuk menjatuhkan Perdana Menteri dan bukannya berjuang untuk membela rakyat.

Sangkakala pula berpandangan bahawa PPBM hanya ditubuhkan untuk membalas dendam terhadap beberapa perkara yang akan Sangkakala buka dalam penulisan akan datang.

Tidak ada agenda untuk membela rakyat dalam PPBM kerana ianya ditubuhkan hanya kerana berasaskan dendam semata mata dan ayat yang mengatakan bahawa PPBM ditubuhkan untuk membela rakyat hanyalah retorik semata mata.



Tiada ulasan: