Ahad, 24 Julai 2016

SEJAK BILA ANAK PUNGUT DARI DAP NI JADI ULAMAK ?? @NajibRazak @zahid_hamidi @nohomar @tunfaisal #scs14

Tiba tiba je ANAK PUNGUT dari DAP ni jadi ulamak yang berani mempertikaikan agama Islam dengan mengatakan bahawa hukuman dalam Islam banyak kepincangan.


Yang menghairankan lagi apabila Zairil mengaitkan hukum hudud di negara negara arab kononnya tidak relevan kerana aspek kemanusiaan dan kebebasan.

Zairil juga nampaknya berani mengatakan bahawa hukuman rejam tidak terdapat dalam AlQuran dan itu salah satu kepincangan dalam hukum hudud.

Hukum hudud yang hendak dilaksanakan oleh Kelantan juga dipertikai kononnya nanti tidak akan membela nasib orang bukan Islam.

Nampak sangat ANAK PUNGUT DAP ni tak fah dengan undang undang di Malaysia, kalau bukan Islam, mereka akan di bawa ke mahkamah sivil untuk di jatuhi hukuman sekiranya di dapati bersalah, jadi takde kena mengena dengan hukum hudud.

Lagi satu, dalam perlembagaan negara juga secara jelas di sebut bahawa agama Islam itu adalah agama Persekutuan dan ianya boleh diamal serta disebarkan, jadi kenapa ianya (hudud) perlu dipersoalkan? Atau Zairil dengan sengaja mahu mencabar kewibawaan orang Islam dalam mempertahankan agama?

Jelas DAP adalah sebuah parti anti Islam yang akan hanya memporak perandakan Islam jika mereka diberikan kuasa untuk memerintah.



Tiada ulasan: