Isnin, 19 Oktober 2015

SAHAM FGV TERUS MENUNJUKKAN PENINGKATAN DAN REAKSI POSITIF #supportfgv

Bermula pada 29 September yang lepas, saham Felda Global Ventures dilihat telah menunjukkan prestasi yang amat memberangsangkan dimana peningkatan demi peningkatan dalam harga pasaran saham milik syarikat berkenaan dan ianya terus dilihat semakin mengukuh.


19 September 2015, harga saham FGV bernilai RM 1.43 sesaham dan pada 16 Oktober, saham milik syarikat berkenaan berharga RM 1.74 sesaham dan ini menunjukkan reaksi positif yang mana pada 19 Oktober 2015, harga saham meningkat lagi kepada RM 1.82 sesaham.

Penganalisis pasaran saham dari AllianceDBS Research telah membuat analisa keatas saham syarikat FGV dan merumuskan bahawa ianya mampu mencecah ke harga RM 2 sesaham.

Kenaikan saham FGV ini berkemungkinan besar apabila harga pasaran minyak sawit mentah dunia melonjak naik dan ini sekaligus membawa kepada peningkatan harga saham FGV.

Yang sebenarnya ini adalah masa paling baik bagi mereka yang berminat untuk memiliki saham FGV untuk membuat pembelian dan memperolehi keuntungan dengan kenaikan harga saham syarikat berkenaan.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah, baru je beli, tapi x banyak.......he he he.