Ahad, 23 Ogos 2015

MINTA PEMBANGKANG JATUHKAN @NajibRazak TAPI KEKALKAN BN BUKTI TUN M MAKIN PARAH #kekalnajib

Nampaknya Tun Mahathir yang merupakan mantan Perdana Menteri kini memiliki pemikiran yang semakin parah gara gara terlalu ingin melihat Perdana Menteri Dato' Sri Najib Razak melepaskan jawatan.


Pernah atau tidak pembangkang menyokong atau berniat untuk mengekalkan kerajaan BN selama ni? Itu persoalan yang perlu dijawab dulu oleh Tun Mahathir jika beliau meminta pembangkang memikirkan bagaimana untuk menjatuhkan Najib sebagai Perdana Menteri dan dalam masa sama mengekalkan BN sebagai kerajaan.

Bagi Sangkakala ianya amat mencuit hati apabila kita semua maklum bahawa pembangkang tidak akan pernah berdiam diri dari berusaha menjatuhkan kerajaan BN sebagai kerajaan Malaysia.

Dari apa yang Sangkakala lihat, Tun Mahathir kini dalam situasi yang amat membimbangkan dan nampaknya akan melakukan apa sahaja untuk menjatuhkan Najib Razak dan tidak mustahil sekiranya Sangkakala menyebut kemingkinan satu hari nanti Tun Mahathir akan meminta kuasa luar pula untuk melakukan serangan terhadap negara demi mencapai cita cita beliau.

Tun Mahathir juga kemungkinan sudah lupa bahawa zaman beliau telah tamat dan kini zaman Najib untuk membentuk negara mengikut acuannya sendiri, kalau semua Perdana Menteri selepas Tun M perlu mengikut telunjuk beliau lebih baik Tun M jangan lepaskan jawatan sampai menangis beriya dalam Persidangan UMNO Kebangsaan.




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Doktor apabila beralih arah kepada ubat-ubatan tradisional maka dia akan dapati air KETUM itu amat mujarab.

Patutnya Dr. M berterima kasih kepada Dr. Mahpus Omar kerana mengamalkan air KETUM untuk menguatkan minda.

Tanpa Nama berkata...

Mamak tua haramjadah. Najib patut penjarakan orang tua gila ini. Setidak-tidaknya dakwa dia keatas segala laporan polis yang telah dibuat oleh Tunku Abdul Aziz.

Tanpa Nama berkata...

Dah agak dah...MAMAK KERALA ni hanya nak naikkan anak botak dia jadi TPM kemudian PM. Kalau BN tumbang, tak de chance la anak dia nak naik!!

Btw, cuba korang tengok berita RTM1.....tiap2 malam ada berita tentang mukhriz!! Kat Malaysia ni takde Menteri Besar lain ke yang buat kerja? Tiap2 malam mukhriz anak mamak kerala akan dapat "airtime" tunjuk macam dia sorang saja MB yang berkerja untuk rakyat. Jangan TERTIPU dengan permainan mahathir mamak gila kuasa ni!
Mesti si mamak kerala dah suruh orang2 dia "promosi" anak botak dia.

Mamak SENILE gila kuasa ni sedang bermain politik KOTOR dan LICIK. Tak ubah macam pemerintahan dia selama 22 tahun. Yang kaya siapa? KRONI2 MAMAK KERALA!!!

Sekarang Najib berusaha untuk distribute kekayaan kepada luar bandar, terus mamak kerala dan kroni2 buat bising!

Tanpa Nama berkata...

bebal@23 Ogos 2015 11:03 PG

Malulah orang Malaysia - seluruh dunia tertanya tanya apakah tahap kemampuan intelek kaum Melayu ni.

Masih nak harapkan negarawan yang banyak berbakti dan sudah pun bersara untuk menyelamatkan Malaysia daripada lanun bugis dan isteri minangkerbau.

RM42 bilion hutang akan ditanggung oleh KAMU rakyat Malaysia.

Seluruh negara masih kagum dengan kewarasan fikiran Tun Dr Mahathir namun ramai orang Melayu masih BODOH dan sombong kutuk usaha TDM.

Padanlah muka dirampok pun masih nak sokong lanun bugis. Rakyat merana bugis hidup mewah isteri belanja guna wang rakyat masih tak sedar.

ish ish ish

Tanpa Nama berkata...

kera@23 Ogos 2015 11:03 PG

ini lagi satu bahlol

padanlah bangsa lain berjaya merampas tanah Melayu didepan mata. tahap kebebalan terlalu tinggi

dok cerita karut - dah lah bodoh sombong pulak

padan muka jika UMNO kalah, pembangkang naik jadi kerajaan

raja hilang, ketuanan melayu hilang

minah melayu jadi maid

mat melayu jadi kuli kontrak

Tanpa Nama berkata...

racun@23 Ogos 2015 11:03 PG

baik tengok Mukhriz drp anak lanun bugis

anak lanun bugis mata kuyu macam penyu, cakap pun tak pandai - adake kata rakyat jangan kutuk silanun nanti pelabur lari

sebab silanun bugis dah kebad duit rakyatlah pelabur lari

ish ish ish geng goblok guna lutut bukan akal tapi nak komen