Khamis, 3 April 2014

PELANCONG DAN PEKERJA DI SEMPOERNA DI CULIK

Kejadian berlaku pada malam tadi apabila sebuah resort dikatakan didatangi oleh sekumpulan lelaki bersenjata dan menculik seorang pelancong dari China dan seorang pekerja wanita dari Filipina.


Pihak ESSCOM telah menyerahkan kes tersebut kepada pihak polis untuk menjalankan siasatan serta tindakan selanjutnya.

Hairan juga bila di Sabah ni ada kes culik menculik macam ni dan apa sebenarnya motif penculikan?

Ini semua nanti akan membuahkan hasil fitnah kepada pembangkang yang mana sudah pasti pembangkang akan mengatakan tahap keselamatan dalam negara dalam keadaan longgar dan sebagainya.

Tapi Sangkakala percaya bahawa pasukan keselamatan akan dapat menangani kes ini dengan baik.

Sebaba pasukan Polis Diraja Malaysia memang terkenal dengan kecekapan menangani sebuah kes.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semmalam, keluarga seorg. mangsa MAS disasarkan; hari ni pelancong Cina pula1

Aaya syaki mungkin ini agenda jahat si MUSUH ISLAM/MELAYU nak memburukkan lagi K'jaan dan Malaysia, yg. berlansungan dr. insiden MAS ini!

Kebanyakan penjenayah sebenarnya adalah si KAPIR DAJAL Ejen Mossad-CIA-MI6-NATO, serta ejen tempatan mereka dariDAPBANGKAI/PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean/Geng Kongsi Gelap, utk. menghuru-harakan negara. Sebab itu kebanyakan mangsa mereka adalah umat Islam/Melayu.

MO mereka adalah melalui jenayah termasuk dlm. kemalangan jalanraya melalui pemandu BUAS lori-bas-4WD/Pick-up, yg.disyaki dimiliki Geng Kongsi Gelap, yg mensasarkan umat Islam/Melayu (senang dikenali dr. ayat Al-Quran atau Tasbih serta dr. pakaian Islam - iaitu tudung, songkok dan kopiah)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).