Khamis, 17 April 2014

KEMALANGAN MAUT MELIBATKAN KARPAL SINGH

Malam ni heboh dikatakan tentang kematian Karpal Singh dalam satu kemalangan maut di lebuhraya utara selatan dekat Gua Tempurung.

Kenderaan jenis Alphard milik Karpal dikatakan telah melanggar belakang sebuah lori yang tiba tiba keluar membuatkan kenderaan yang dinaiki oleh Karpal melanggar bahagian belakang lori tersebut.

Walaupun Karpal adalah pembangkang dalam politik di negara ini, kita seharusnya merasakan kehilangan seorang ahli parlimen dan peguam yang disegani.

Semoga keluarga Karpal menerima berita kematian Karpal dengan hati yang tabah dan cekal.





7 ulasan:

Awanama berkata...

Ini semua salah UMNO. Kenapa dibuat highway dulu.

AwangLiku berkata...

Mampuslah kau setannnnn..

Awanama berkata...

Pas langkah lah mayat die....

Awanama berkata...

SURUHANJAYA DI RAJA patut di buat siasat punca kemalangan.......ini bakal jd modal Anwar Al Jubori utk mempolitikkan mampos nyer Karpal Sinki.....ANWAR BERAHIM mmg BANGSAT NAK MAMPOS!!!!!

Awanama berkata...

Macam pukimak la korang ni kan.
Orang dah mati, y lepas tu lepas la.
Apa y bangang sangat korang ni ha?
Cuba mak bapak korang y mampos orang cakap mcam tu.
Bodo la setan!

Awanama berkata...

Sudah2lh yg mati tetap mati yg hidup tu ingat sikit jgn gila kuasa

Awanama berkata...

itu yg sepatutnya