Sabtu, 8 Februari 2014

#PRKKajang MANA PEMIMPIN BN ?? MASIH #syoksendiri KE ???

Kajian demi kajian dilakukan oleh sahabat sahabat media Sangkakala, tapi nampaknya hasil masih lagi sama dan serupa.


Dalam blog tunfaisal juga ada menulis dan memasukkan analisis tentang dua hashtag yang digunakan untuk pilihanraya kecil Kajang dan kedua dua hashtag itu masih lagi sepi nampaknya.

Baca DISINI.....

Sangkakala juga agak bersetuju dengan penulisan yang dibuat oleh sahabat blogging Sangkakala si Daeng Selili dan pendapat beliau juga lebih kurang sama dimana memang jelas ternyata pergerakan untuk PRK Kajang seperti tidak diambil kisah oleh sesetengah pemimpin terutamanya yang menjaga Biro Media Baru.

Baca pula DISINI....

Kadang kadang apabila ada sesetengah pihak yang memperlekehkan pemimpin, kita sebagai penyokong atau penggiat media yang menyokong BN akan merasa tercabar, tapi apabila dalam keadaan ini rasanya memang patut penggiat media ni membuat teguran kepada pemimpin.

Kita boleh lihat bagaimana pula keputusan klout score pemimpin BN jika dibandingkan dengan pemimpin Pakatan yang dilakukan oleh seorang lagi rakan blogger Sangkakala.

Baca DISINI....

Mungkin dengan analisa serta kajian yang dilakukan oleh rakan rakan blogger Sangkakala dapat menyedarkan para pemimpin supaya kita jangan lagi ketinggalan dalam media sosial.

Jika semua hendak diharapkan kepada penggiat media rasanya itu adalah tidak kena dengan tempatnya,  pemimpin juga memainkan peranan penting.


Tiada ulasan: