Jumaat, 23 Ogos 2013

#SaveSelangor KHALID GAGAP TIDUR LAGI !!! KHAAK TUIHH !!!


Hahaha..Khalid Gagap nampaknya tidur lagi kali ni atau dia cuba nak tidurkan rakyat Selangor yang nampak gayanya amat mudah dibohongi oleh pakatan pembangkang dengan mengeluarkan cerita cerita indah tetapi ternyata tipu.

Pakatan pembangkang di Selangor mengatakan bahawa selama mereka memerintah negwri itu, banyak pelaburan yang dibawa masuk dan ianya menguntungkan kerajaan negeri dari segi pelaburan.

Tapi sejauh mana kebenaran cerita tersebut? Adakah ianya benar atau mereka cuba membohongi rakyat Selangor yang tidak menampakkan kepincangan akibat disorok oleh pakatan pembangkang yang memerintah Selangor kini?

Kita lihat unjuran pelaburan yang diperolehi oleh negeri Selangor yang menjadi negeri terkaya di Malaysia ini.


Cuba lihat unjuran diatas, ternyata dalam bulan Januari hingga May tahun 2012 berjumlah lebih dari 11 billion pendapatan melalui pelaburan yang dilakukan oleh pelabur di negeri tersebut tetapi dalam tempoh yang sama tahun 2013 hanya 1 billion dicatatkan dan penurunan ini adalah sebanyak 86%.

Adakah ini dinamakan sebagai peningkatan keuntungan atau pengurangan keuntungan akibat dari ketidak yakinan pelabur untuk melabur di negeri Selangor dan apa yang akan jadi pada negeri Selangor sekiranya perkara ini berlanjutan?

Khalid Gagap perlu jawab semua isu ini dan jangan cuba cuba untuk menipu rakyat kerana rakyat kini sudah mula sedar bahawa mereka sedang dipermainkan oleh pakatan pembangkang yang tidak akan berhenti menipu mereka untuk mengaut keuntungan dari apa yang ada di negeri Selangor.