Sabtu, 3 Ogos 2013

@NajibRazak KALAU DAH PEGAWAI TAK IKUT ARAHAN LAGI NAK DIAM KE ???

Ni ada sorang lagi pegawai Najib yang ingkar dengan arahan, setahu Sangkakala Perdana Menteri dah bagi arahan semua pegawai beliau di PMO tidak akan bertanding di peringkat bahagian atau mana mana peringkat pusat.

Tapi apa yang Sangkakala dengar si Khairun Aseh masih nak bertanding sebagai ketua pemuda bahagian Putrajaya tapi dah gunakan pendekatan lain pulak iaitu dengan menggunakan cara runding dengan calon lain.

Ini didedahkan oleh blogger kulaan niring dalam entri beliau.. DISINI

Kononnya dengan cara tu akan membolehkan beliai bertanding dengan alasan tidak ada orang yang nak mengisi jawatan tersebut di bahagian sebab calon yang ada menyokong beliau.

Apa punya sengal depa ni, bila dah Perdana Menteri kata jangan bertanding tu jangan le bertanding,  nak ingkar arahan ke? Kalau arahan semudah itu pun nak dilanggar arahan lain apatah lagi rasanya.

Kepada Perdana Menteri, harap pantau pantau la si Khairun Aseh ni, dah duduk di tempat setpol tu sudah, jangan le tamak sangat semua nak bolot macam nak menambah harta pulak kan.

Agaknya anak Tan Sri Aseh Che Mat ni memang jenis baghal kot sampai arahan boss sendiri pun nak langgar, agak agak la sikit kot ye pun.