Isnin, 5 Ogos 2013

ANWAR IBRAHIM SOKONG JURULATIH ANJING


Baru baru ni kita semua dikejutkan dengan pendedahan swru video yang dimuat naik dalam laman youtube yang menunjukkan bahawa seorang wanita bersama sama anjing menyambut hari raya.

JAKIM pula mengeluarkan kenyataan bahawa jurulatih anjing tersebut telah menghina islam.

Dalam Malaysiakini pula si Anwar Ibrahim mengatakan JAKIM pilih bulu dalan mengeluarkan kenyataan atas alasan ramai ada dikalangan orang melayu yang menjadi pengarah dalam syarikat arak dan syarikat perjudian.

Anwar samakan semua tu atau dia memang dah dilahirkan jahil sebab tak dapat nak bezakan yang mana satu kebenarannya.

Sangkakala nak bagi tau sikitla pada si bangang Anwar bin Ibrahim ni supaya dia lebih faham sebab kadang kadang nampak kebodohan dia ni.

Isu jrulatih anjing tu telah membuatkan orang melayu Islam di negara ni marah kerana mempersendakan agama islam, tapi kalau nak beli saham dalam syarikat apa sekali pun itu hak mereka duit mereka tapi jangan pula kata video tersebut adalah hak si pembela anjing tu sebab ianya tak sama.

Si jurulatih anjing telah menjadikan agama seperti bahan sindiran dalam video beliau dengan menayangkan 2 ekor anjing bersama sama beliau menyambut hari raya.

Kalau itu pun si Anwar tak boleh nak bezakan Sangkakala rasa memang tepat sangat apabila rakyat Malaysia mengambil keputusan menolak beliau untuk menjadi Perdana Menteri dalam pilihanraya umum baru baru ini.

Sebab semakin lama semakin ketara kebodohan yang ditunjukkan oleh si Anwar.