Selasa, 4 November 2014

KEHILANGAN RAFIKIN JADI PERHATIAN PRESIDEN GB4B

Kehilangan seorang remaja di Gunong Gajah Terom Seberang Takir Terengganu yang masuk hari ke empat mendapat perhatian meluas di seluruh negara dan pelbagai usaha dari pihak berkuasa, pasukan mencari dan menyelamat namun masih belum menampakkan hasil.

Ada juga bunyi atau desas desus yang mengatakan bahawa ianya melibatkan perkara mistik dan pelbagai spekulasi lain disampaikan dari mulut ke mulut dan tak kurang juga melalui laman laman media sosial.

Kehilangan Rafikin juga telah mendapat perhatian daripada Presiden Gerakan Belia 4B Malaysia yang juga merupakan EXCO Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Saudara Mua'amar Ghadafi menerusi laman facebook milik beliau memohon semua Pengerusi Negeri serta kawasan dan ketua ketua cawangan serta ahli GB4B untuk mengadakan bacaan Yassin bagi memohon kepada Allah SWT agar Rafikin dapat ditemui dengan kadar segera.


Insyaallah, dengan usaha kita semua berdoa disamping usaha mencari dan menyelamat yang dilakukan oleh beberapa jabatan serta agensi kerajaan akan membuahkan hasil dan remaja ini akan ditemui dalam keadaan selamat.



5 ulasan:

Algojo berkata...

Huh, busuk blog nih, bau taik..! Ni mesti berak mangsa liwat nih... Kih kih kih kih..

Tanpa Nama berkata...

Mentaliti pembangkang yang haram jadah atau pun sengaja nak provok. dasar haram jadah pukimak punya algojo..ko dah nak mampos ke babi?

Algojo berkata...

Kah kah kah.. Mangsa liwat dah hangin satu badan woooi! Jubo pedih kot? Apasal ko tak pakai K Jelly? Kaaah kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Sebab yang pakai KY jelly tu dulu bapa ko masa nak tutuh puki mak ko..tu sebab ko pun lahir dari campuran air mani dengan ky jelly

Algojo berkata...

Kah kah kah.. Lawaaaak, lawaak.. Tuih, bau taik! Kah kah kah..