Isnin, 6 Oktober 2014

CONTOH ANAK MELAYU YANG KUTUK @NajibRazak AKIBAT KUFUR NIKMAT #haramjadah

Kadang kadang bila difikirkan balik dan melihat ke dalam jaringan media sosial, Sangkakala rasa sedih dan terkilan apabila masih ada anak Melayu yang tak tau erti bersyukur dan berterima kasih dengan apa yang mereka telah perolehi selama ni.

Gambar dibawah yang Sangkakala paparkan adalah bukti dari ribuan lagi yang tidak tahu bersyukur dan berterima kasih dengan apa yang mereka kecapi selama ini.


Anak Melayu ni mungkin lupa bahawa yang beliau fitnah tu adalah Perdana Menteri dari sebuah parti yang selama ini menjadi pemerintah dan kerajaan Malaysia.

Dengan kerajaan inilah, si Mohd Izaham ini mampu untuk menjadi Jurutera Software apabila diberikan peluang untuk belajar mengikut matapelajaran yang diminati.


Dan dengan jawatan yang sebegitu, Sangkakala amat yakin dan percaya bahawa beliau mempunyai pendapatan yang cukup tinggi sehingga mampu untuk duduk di kediaman mewah.


Sangkakala nak pesan satu perkara, jangan lupa dimana kita berpijak, pendapatan dah tinggi, jawatan dah bagus, kediaman dah selesa, rasanya kerajaan tidak menghalang untuk kamu mengecapi semua itu kerana tugas kerajaan cuma menyiapkan prasarana selebihnya kena kamu le yang berusaha.

Kalau dah semua terdedah depan mata, rasanya mak bapa pun benci bro.

Kepada para pembaca, boleh le sms atau whatsapp brader kita ni dan berikan nasihat, mungkin dengan nasihat tu nanti dia ni boleh sedar yang dia sekarang ni aman dan damai duduk di Malaysia, boleh dapat semua yang dia nak dan bebas melakukan apa saja selagi tak melanggar undang undang.

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Padan Muka Najib..

Melayu Majoriti Dah Menyampah dgn Najib

Cina Dah Tolak 99%

India dulu 70% Pru baru nie 40% nanti

Melayu Cina India 90% Tolak Najib

Baru padan Muka UMNO, BN

Tanpa Nama berkata...

no kau xbrani plak nk letak ek sangkakala??

Tanpa Nama berkata...

Lagi melayu kufur nikmat diatas tu sangkakala..jangan dilayan..kalau dilayan nampaknya kita pun ikut bodoh sekali..teruskan penulisan..bab budak tu nanti kami selesaikan

Tanpa Nama berkata...

samseng bn sudah mari...
aleebutoo

Tanpa Nama berkata...

Yang pasti duit tu bkn duit najib jer.
kami pun bayar tax gak...kamu hanya diberi kuasa sebagai pentadbir malaysia
Malaysia ni bukan hak milik mutlak kamu..jangan nak perasan

Tanpa Nama berkata...

Ni cerita pasal duit pulak dah..takde kena mengena dengan penulisan admin tu..aku pun bayar tax..tapi takde le pulak meroyan tahap cipan

Tanpa Nama berkata...

wei mangkok 9:13ptg, asal ko bayar tax maknanya ko boleh buat apa yg ko nak dibuat. tax yg ko bayar tu ialah tax untuk buat fitnah ke? apa la punya baghal ko ni. aku dh bayar tax setiap tahun, maknanya aku ada hak untuk fitnah mak bapak ko lah ye? tak tahu nak bezakan yg mana hak yang mana bathil, yang mana benar yang mana salah. kalau benar, maknanya bukan salah dan tetap benar. najib jadi sami tu benarkah? jawablah, jangan buat bodoh pulak. satu lagi, kalau ko nak bedal najib pasal kos sara hidup tinggi, harga barang naik, harga komoditi telungkup silakan. jika ianya benar...!!!

Tanpa Nama berkata...

kah! kah! kah! X tak boleh sebarang komen kat blog nih. kat blog nih semua orang kena ampu dan katakan ya saja apa yang ditulis. tak kiralah sampah atau pun sarap. semuanya kena puji. poraaaah!!!

Tanpa Nama berkata...

Haaa Haa Haaa..

UMNO takut ker Komen PADAN MUKA NAJIB..

RAKYAT TOLAK NAJIB..

Ini Fakta, Cina Tak akan terima Najib walapon Najib Buat aper..

Kecuali Najib pie Hancurkan sekolah dua aliran..

Nanti Cina sokong UMNO BN balik

Kalu Najib Tak der Telor, Pondan, Rakyat Bangsa Melayu akan terus terusan di anyiana dan di seksa hidop dibawah pemerintahan Najib

Tanpa Nama berkata...

Melayu PR memang haramjadah,makan taik,makan nasi kangkang,sebabtulah otak jadi miring dan bodoh.

Tanpa Nama berkata...

Ramai lagi yg tolak nuar jubor. Bila lagi dia nak taubat? Lepas keluar sg bulih gamak nya.....

Tanpa Nama berkata...

kalau tak suka sekalipun janganlah sampai memburukkan personaliti pemimpin yg menerajui kerajaan kita.Cukuplah hanya sekadar nak mengutuk polisinya.

No Bull - AC/DC berkata...

Kah kah kah.. 700 billion hutang negara akibat dari kebodohan @ pembaziran kejaan pimpinan Najib sapa nak bayar? Jangan ingat seluruh rakyat Mesia nih penjilat Najib bangang macam anjing2 dia..! Kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Kau pula slurrpp sapa2? Tgna yg sekarang bw najis kehulur kehilir? Atok nuar yg sukakan kau? Lks yg akan bakar kampong kau apabila dia menang kelak . Kau ingat lks tu suka pd kau? Piee la jumpa dia dia menyengeh depan kau d blkg leher kau ada pisau...hehe jaga2 ye put extra eyes behind your backside. Hehe

Tanpa Nama berkata...

Allo mangkuk2 hayun kaki ampu AHjibGor!!!
Crite Nuar tu da Basi dan aku ni pun ahli UMNO Taman Cantek, Cheras...Kami semua da memang nyampah dgn KEBODOHAN, KESIALAN si KANGKUNG ni...

Tak yah nak cari parti lain nak bertekak...dengan ramai org UMNO sendiri pun boleh...

PENIPU tetap PENIPU...JANJI INI ITU TAPI SEMUA GAMPANG...SIAL TUL...