Selasa, 7 Oktober 2014

SYED ROSLI JAMALULAIL FITNAH @khairykj ANAK MYANMAR ???

Mungkin masih lagi ramai yang ingat dengan bekas calon Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang menentang saudara Khairy Jamaluddin hingga meminta Menteri Belia dan Sukan tersebut bersumpah mubahalah bahawa tiada rasuah diamalkan semasa pemilihan tempoh hari.

Hari ini nampaknya Syed Rosli Jamalulail masih lagi tidak berpuas hati dengan kekalahan beliau atau mungkin kerana terlalu berkehendakkan jawatan, maka sehingga kini meroyan tak tentu pasal.

Pagi ni Tuan Syed Rosli Sangkakala rasa telah membuat satu fitnah dalam satu kenyataan di ruang komen sebuah akaun facebook dengan mengatakan bahawa Khairy Jamaluddin adalah anak Myanmar pungut IC.


Dengan mengatakan seolah olah keturunan beliau yang bergelar Syed adalah yang terbaik, Sangkakala rasa tidak semudah itu untuk beliau mengeluarkan komen berunsur fitnah tanpa sebarang bukti sahih.

Ini sebenarnya boleh mendatangkan aib atau persepsi buruk terhadap seorang Ketua Pergerakan Pemuda dan juga kreadibiliti seorang Menteri dan Ahli Parlimen.

Mungkin ini juga salah satu cara beliau untuk membalas dendam terhadap Khary, jadi kepada sesiapa yang berkenaan, jika ingin mengambil tindakan boleh ambil gambar print screen yang Sangkakala paparkan.



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cermin muka sendiri dulu sebelum ngata orang. Ensom sgt ke kita tu, muka lebih kurang mcm mat syabu je

Tanpa Nama berkata...

Janji KJ sempoi..menteri belia yg sempoi...

Eye Of The Beholder - Metallica berkata...

Kj Berok itam macam anak keling paria! Lembik maca bapuk! Ptuuuih!