Khamis, 9 Oktober 2014

INDIA #biadap PENGIDAP DIABETIS DICARI

Dalam himounan yanh diadakan di pi tu masuk ke bangunan Parlomen baru baru ini telah diadakan satu himpunan oleh kera dan beruk yang membuat protes tentang penarikan semula subsidi minyak.

Dalam himpunan tersebut, seorang lelaki India telah menarik perhatian dengan memukul gambar Datuk Seri Najib Razak dengan selipar dan ianya menjadi viral di media sosial tentang kebiadaban lelaki India ini.

Apabila diamati betul betul, ibu jari kaki sebelah kanan lelaki India ini dilihat seperti baru menjalani pembedahan memotong bahagian berkenaan dan Sangkakala amat yakin ianya dilakukan dihospital kerajaan seperti mana Mat Sabu yang juga menadapatkan rawatan di hospital kerajaan akibat demam denggi baru baru ini.


Sangkakala rasa bukan sahaja orang Melayu, malah ada di kalangan orang India sendiri merasa kurang senang dengan apa yang dilakukan oleh lelaki ini dan sperti yang Sangkakala ketahui, memukul orang dengan kasut adalah untuk tujuan memalukan orang tersebut bagi masyarakat India.

Ini bukan kali pertama lelaki ini melakukan perkara sedemikian, ianya telah berlaku berulang kali dan Sangkakala rasa mu gkin oleh sebab tiada sesiapa mengambil perhatian maka lelaki ini mengulangi perkara tersebut dimana mana himpunan.

Bagi exco pergerakan pemuda UMNO Malaysia, saudara Armand Azha yang merupakan pengerusi biro kesatria pemuda mengatakan bahawa Kesatria Pemuda akan mengesan dimana lelaki India ini berada.

Bagi Sangkakala pula, kalau Sangkakala terjumpa lelaki ini sedang melakukan perkara sama dimasa akan datang, insyaallah lelaki India ini akan tahu hari apa beliau melakukan perbuatan tersebut dan kalau dalam keadaan mabuk, Sangkakala akan pastikan dia hilang mabuk selepas itu.

Jadi kepada LELAKI INDIA dalam gambar diatas, hati hati dimasa akan datang sebab tak semua orang boleh bersabar dengan apa yang kamu lakukan.



Tiada ulasan: