Rabu, 15 Oktober 2014

#bangang HANIZA TALHA ADUN TAMAN MEDAN KELIRUKAN RAKYAT DENGAN FITNAH

Hari ni satu laporan polis telah dibuat oleh pegawai program PERMATA Negara apabila Keadilan Daily telah mengeluarkan kenyataan daripada ADUN Taman Medan yang telah memfitnah program tersebut.


YB Haniza Talha telah mengeluarkan kenyataan bahawa subsidi minyak ditarik semula kerana untuk diberikan kepada PERMATA apabila Perdana Menteri mengumumkan belanjawan negara bagi tahun 2015 baru baru ni.

Apa yang Sangkakala nak sebutkan disini, memang si Haniza Talha ni seorang ADUN yang tidak beretika, kawasan sendiri pun berterabur tapi dah mula pulak nak buat fitnah tentang program pusat.

Sangkakala pernah menulis tentang ADUN mangkuk dari PKR ni yang mana sampah di kawasan beliau tidak mampu diuruskan hingga penduduk terpaksa menyambut hari raya dalam keadaan busuk akibay sampah yang tidak diangkut.

Jadi disini Sangkakala nak bagi tau la pada YB PKR ni agar lebih menjaga kawasan sendiri daripada membuat fitnah tak tentu pasal sebab peruntukan sebanyak RM 711 juta untuk pendidikan awal kanak kanak tu bukan hanya untuk PERMATA malah ianya juga meliputi Kementerian Pendidikan, tabika KEMAS dan PERPADUAN.

Lain kali baca betul betul ye YB, simpan sikit bodoh tu untuk anak cucu yang akan datang dan kalau kebodohan tu tak mau di wariskan kepada cucu cicit kelak, masukkan mereka ke pusat bimbingan PERMATA, insyaallah mereka akan jadi lebih cerdik dari YB.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kepada semua Ketua2 UMNO YG GAMPANG, PENIPU DAN SIAL TERMASUK SI KANGKUNG YG KAKI TIPU!!!

Kami ahli akar UMBI UMNO Kg.Nakhoda Selayang akan KEMPEN JATUHKAN UMNO selagi SI KANGKUNG NGAN KAKI JILATNYA SEMUA X BERUNDUR...