Rabu, 24 April 2019

PAKATAN HARAPAN KEDAH MULA GELISAH BILA @NajibRazak NAK BUAT LAWATAN

Satu lagi peristiwa dan tindakan yang menggelikan hati apabila beberapa orang pengikut PH di Sungai Petani dan kawasan Merbok buat laporan polis tentang kehadiran YB Datuk Seri Najib di kawasan Sungai Petani Kedah hari jumaat nanti.

Setahu Sangkakala, setiap rakyat Malaysia berhak untuk melakukan lawatan kemana mana sahaja yang mereka suka, bukan sahaja dalam negara, malah luar negara juga begitu kecuali negara yang dilarang seperti Israel.


Apa yang menggelikan hati Sangkakala ialah, kenapa ketakutan dengan kehadiran Datuk Seri Najib perlu diterjemahkan? Selama ni Pakatan Harapan mengutuk, memfitnah dan pelbagai perkara lagi diperlakukan kepada beliau sehingga tumbangnya kerajaan Barisan Nasional dalam PRU lepas.

Adakah apa yang dilakukan oleh mereka (PH) terhadap Datuk Seri Najib dulu tidak cukup sehingga untuk pergi bertemu dengan rakyat juga hendak dihalang?

Politik biarlah matang, dulu fitnah tak berhenti dan kini apabila satu persatu fitnah tersebut terbongkar, mula risau dengan kebangkitan semula Datuk Seri Najib.



Tiada ulasan: