Rabu, 26 Julai 2017

CARI POPULARITI MURAHAN !! ARMADA BALIK DENGAN KESIPUAN @NajibRazak @TunFaisal @ArmandAzha

Semalam kecoh di PWTC apabila pemuda UMNO dan ARMADA bertembung.

ARMADA yang sebelum ini melakukan provokasi melalui laman facebook dengan mengatakan bahawa mereka akan memberi tamparan kepada EXCO pemuda UMNO Malaysia, Dato Armand Azha akhirnya bertemu buku dengan ruas.

Hampir 500 orang pemuda UMNO menunggu ARMADA yang kononnya hendak menghantar surat jemputan kepada Presiden UMNO yang juga Perdana Menteri menyertai program Nothing To Hide 2 bersama Tun Mahathir.

Namun apa yang menjadi persoalan dan membuatkan pemuda UMNO merasa jelek dengan ARMADA ialah, surat jemputan yang sama telah di hantar ke Pejabat Perdana Menteri pada 19 Julai 2017 dan diterima oleh Setiausaha Sulit Kanan Perdana Menteri.

Jadi disini apa pula keperluan ARMADA untuk menghantar surat sama buat kali ke dua di PWTC melainkan sengaja untuk mencari pasal dan mencari publisiti murahan dengan mwngatakan bahawa mereka dihalang secara kasar.

Yang kelakarnya, Ketua ARMADA tak berani tampil ke depan dalam himpunan berkenaan dan hanya menghantar balaci suruhan sahaja untuk melakukan provokasi.

Beberapa keping kertas yang dicetak berunsurkan provokasi juga didapati bersama dengan puak ARMADA dan adakah itu yang dikatakan nak menghantar surat jemputan?

Lain kali kalau nak masuk rumah orang nak bagi jemputan, jangan sesekali cuba menghina tuan rumah, memang makan pelempang le jawabnya.

Apa apa pun Sangkakala ucapkan jutaan tahniah dan syabas kepada pemuda UMNO Malaysia yang mempertahankan PWTC dari puak yang tak tau adab sopan.




Tiada ulasan: