Rabu, 9 Januari 2013

GUAN ENG MERAH MATA TENGOK HARON DIN

Dalam isu kalimah Allah yang di bangkitkan oleh Setiausaha DAP baru baru ini, pelbagai respon telah kita dengan dari pengikut pengikut PAS, namun kebanyakan mereka menyokong apa yang diakatakan oleh Lim Guan Eng tersebut kerana Timbalan Presiden PAS sendiri menyetujui perkara itu.

Tapi setelah kita semua melihat video dibawah (klik gambar) adakah puak puak PAS ini akan merubah pendirian mereka serta menyedari apa yang dilakukan oleh Guan Eng tersebut hanyalah untuk menghina agama Islam?

Ini perlu dijawab sendiri oleh para penyokong yang menyokong Mat Sabu yang dikatakan menyokong penggunaan perkataan Allah oleh golongan bukan Islam di Malaysia, saksikan video dibawah.

klik gambar untuk video

Jika Guan Eng melihat atau menonton gambar ini, sudah pasti beliau akan memaki hamun PAS kerana tidak sepakat dengan DAP dalam isu penggunaan perkataan Allah tersebut, dan kemungkinan besar Guan Eng atau Karpal Singh akan mengeluarkan kenyataan menghentam kepimpinan PAS kerana yang bercakap itu adalah Timbalan Mursyidul Am PAS sendiri.






Tiada ulasan: