Jumaat, 31 Januari 2014

@rafiziramli JANGAN INGAT PENGUNDI KAJANG BODOH MACAM KAMU

Nampaknya pengarah strategi PKR yang juga merupakan Ahli Parlimen Pandan cuba nak perbodohkan rakyat serta pengundi di Kajang dengan meletakkan punca perletakkan jatan serta pengosongan kerusi ADUN Kajang kepada UMNO.

Dengan mengatakan bahawa kononnya ada konspirasi untuk menjatuhkan Datuk Seri Najib Razak sebagai punca kepada pengosongan kerusi tersebut jelas adalah terlalu dangkal dan nampak bodoh.

Rafizi Lembu yang memohon maaf kepada rakyat Kajang kononnya kerana konspirasi tersebut maka Anwar terpaksa bertanding juga adalah satu kenyataan paling bodoh oleh seorang ahli parlimen.

Apa kena mengena Najib Razak sebagai Perdana Menteri hingga ADUN Kajang terpaksa melepaskan jawatan serta mengosongkan kerusi tersebut hingga pilihanraya kecil terpaksa diadakan? Sangkakala juga tak nampak dimana yang dikatakan konspirasi untuk menjatuhkan Najib hingga boleh menggugat keadaan di Selangor.


Nampak sangat anak lembu ni cuba nak memperbodohkan orang Kajang..ingat la sikit Rafizi, UMNO takde kena mengena dengan kamu, yang risau sangat pasal kritikan terhadap Perdana Menteri tu kenapa?

Apa yang pastinya, kerakusan PKR jelas ketara kelihatan dan tuntutan nafsu Anwar dengan jawatan Menteri Besar juga sudah lebih jelas cuma terpulang kepada para pengundi Kajang sama ada mahukan seorang peliwat tegar sebagai wakil rakyat atau tidak.

Pembaziran juga dilakukan dengan mengadakan pilihanraya kecil dan PKR mengambil peluang sekali lagi untuk songlap duit rakyat Selangor dengan mengadakan pilihanraya kecil di kawasan tersebut.


Tiada ulasan: