Rabu, 20 Mei 2015

PENGUNDI DAH MULA COP NURUL IZZAH SEBAGAI NATO

Memang dah jadi lumrah kepada Ahli Parlimen pembangkang yang hanya akan bercakap tanpa ada apa apa tindakan.

Seperti juga Nurul Izzah yang bercerita sana sini tentang segala bagai tapi akhirnya di kawasan sendiri pun tak terjaga dan boleh dikatakan tiada apa perubahan berlaku di kawasan Lembah Pantai hingga membuatkan rakyat mula memperkatakan bahawa beliau hanya 'NO ACTION TALK ONLY' (NATO'.



Bukan hanya kali ni, tapi dah berkali kali rakyat di kawasan Lembah Pantai menyuarakan rasa tidak puas hati mereka apabila kebajikan mereka terabai selama ahli parlimen tersebut menjadi wakil rakyat.

Tapi kalau kita lihat dalam parlimen, berdegar degar si Nurul Izzah mengeluarkan hujah namun hujahnya hanya berkisar tentang keluarga terutama ayahnya si Anwar Ibrahim.

Apakah Nurul Izzah hanya menjadi wakil kepada keluarga 69 dan bukan wakil kepada rakyat yang mahukan nasib mereka terbela selama ni?

Kepada rakyat Lembah Pantai dan mana mana kawasan yang di wakili oleh pembangkang, ini adalah harga yang perlu dibayar dengan setiap kertas undi yang di pangkah atas parti mereka.



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan marah, jangan marah, sampai masa pilihan raya nanti undi ler nurul izah lagi..


psss..nak marah buat apa kamukan suka penipu dan ditipu, kah kah padan muka..

Tanpa Nama berkata...

Juga suka peliwat, meliwat dan kena liwat....

PKR = PARTI KEMUT KELILING (ROUND).

Kirk Hammet berkata...

Woit, ari tu kata dah bawak balik dah 2 billon dari Cayman Island pastu kata simpan kat bank di Singapura pastu puak Singapore kata tu semua tipu pastu ari ni Najid Monggol Tunya kata duit tu memang takde pulak... kah kah kah kah.. tapi takpa mat monggol, anjing2 ko kat sini terutama bloger OKU tak cukup jari ni akan tetap setia menjilat dan menyonyot telur mu asal saja kau sudi selalu mencampakkan tulang untuk anjng2 kurap mu itu... tambah beliau... kah kah kah kah.