Selasa, 3 Februari 2015

#haramjadah KUDA DALAM PKR DAH MULA BERSUARA MENGUTUK @ismailsabri60 #DSIS

Kalau ye nak tunjuk pandai pun jangan sampai orang kata kamu bodoh, itu je yang Sangkakala nak cakap bila orang bangang macam Mohd Faizal Abd Rahman yang merupakan Penyelaras Kebangsaan Solidariti Anak Melayu Malaysia memperlekeh apa yang dikatakan oleh YB Dato' Seri Ismail Sabri baru baru ni.


Mangkuk hayun sekor ni kononnya mengatakan bahawa kenyataan Dato' Sri Ismail Sabri adalah tidak matang apabila meminta pengguna memboikot peniaga yang tidak mahu menurunkan harga barang.

Salah mana dan tidak matang secara mana yang di perkatakan? Atau adakah kerana kebodohan budak mentah ni sampai lupa dan tak nampak bahawa kebanyakan atau majoriti pemborong adalah dikalangan orang cina dan pengguna pula kebanyakannya dikalangan orang Melayu.

Kalau itu pun tak mampu nak dilihat atau tak mampu untuk diperhatikan maka lebih baik kalau mangkuk tingkat ni duduk diam diam.

Apa apa pun terima kasih sebab dah tunjuk kebebalan kamu dalam mempertahankan orang Melayu yang tertindas dengan orang tengah atau pemborong ni.



Tiada ulasan: