Selasa, 27 Januari 2015

#haramjadah AZMIN ALI TAK KENAL ANAK TEMPATAN

Himpunan membantah projek Datum Jelatek kelmarin nampaknya menunjukkan betapa bangangnya Azmin Ali sampai tak kenal orang luar atau anak tempatan.


Azmin dalam himpunan Jabatan Jabatan Kerajaan di Shah Alam mengatakan bahawa himpunan Datum Jelatek mu gkin didalangi oleh orang luar dan bukannya anak tempatan.

Apa bodoh sangat Menteri Besar Selangor ni? Kalau nak tau anak tempatan ke bukan, pegi le turun ke kawasan tu, atau Azmin dah hilang jantan nak mengadap penduduk tempatan yang dah mula hilang sabar?

Nak bagi tau sikit pada si bangang MB jamban ni, mereka tu anak tempatan dan bukannya macam PKR yang akan import orang luar untuk buat kecoh.

Apa yang berlaku kelmarin jelas menunjukkan bahawa orang Melayu yanh merasakan bahawa diri mereka ditindas oleh kerajaan PKR sudah mula bangkit tanpa mengira fahaman politik.

Sebagai Menteri Besar, Sangkakala rasa amat tidak patut jika Azmin teruskan projek berkenaan kerana ianya menindas rakyat.

Bayangkan kalau harga satu lot kediaman paling murah berharga RM 600 ribu, adakah mana mana Melayu penduduk tempatan akan mampu untuk membeli kediaman tersebut.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan cabar melayu nusantara