Ahad, 10 Jun 2018

PANAS !! KERAJAAN MAHATHIR HANYA MAMPU TUKAR NAMA @chedetofficial @muhyiddinyassin @NajibRazak @Zahid_Hamidi

Dah sebulan Pakatan Harapan di bawah pentadbiran Mahathir mengambil alih kerajaan Malaysia dari tangan Barisan Nasional.

Seperti yang acap kali disebut sebut, kerajaan Pakatan Mahathir memenangi pilihanraya dengan cara yang hina apabila menipu rakyat dengan menifesto yang tidak mungkin akan mampu di laksanakan.

Mahathir juga mengatakan bahawa apa yang dilakukan oleh YB Datuk Seri Najib Razak sewaktu memegang jawatan Perdana Menteri hanyalah suatu pembaziran dan ianya membebanoan rakyat.

Hari ini Sangkakala dapat gambar yang dihantar melalui sistem whatsapp tentang Jualan Harapan Rakyat bagi menangani kenaikan harga barangan.



Untuk makluman seluruh rakyat Malaysia, program ini telah diilhamkan oleh kerajaan Barisan Nasional dalam usaha membantu rakyat mendapatkan harga barang yang rendah.

Tapi pada waktu itu, puak pakatan Mahathir menidakkan kenaikan harga barang keperluan berpunca dari peniaga dan mereka (PH) memberikan omongan kosong kepada rakyat dalam usaha untuk menghasut supaya membenci Barisan Nasional.

Jadi sekarang jelas bahawa Mahathir tidak mampu melaksanakan program yang mempu untuk membantu rakyat melainkan menyambung apa yang diilhamkan oleh Barisan Nasional dan mereka hanya mamou untuk menukar nama program seolah olah merekalah (PH) yang menjadi juara kepada permasaalahan rakyat.

Tiada ulasan: