Isnin, 1 Ogos 2016

FITNAH SULTAN !! BILA RATU NAGA DAN JOHOR BANGKIT NAK KENA LOKAP ?? @NajibRazak @Zahid_Hamidi @KBAB51'#scs14

Semalam Sangkakala ada menulis tentang gambar fitnah terhadap isteri Perdana Menteri oleh beberapa pengguna laman facebook.

Kalau nak diikutkan, sebenarnya mereka ini bukan sahaja telah memfitnah isteri kepada Perdana Menteri, malah apa yang lebih serius ialah mereka mereka ini telah memfitnah DYMM Sultan Pahang yang seolah olah membenarkan Rosmah Mansur bermanja manja dengan baginda di khalayak ramai.


Dua akaun facebook dilihat dengan sengaja menyebarkan gambar tersebut dan mereka ini seharusnya dipanggil dan kemudian dibicarakan dan jika didapati bersalah, Sangkakala rasa hukuman penjara adalah hukuman yang terbaik.

Antara pengguna laman facebook yang dilihat memuat naik gambar fitnah tersebut ialah Johor Bangkit dan dikongsi untuk sebaran oleh Ratu Naga yang sebelum ini juga pernah ditahan oleh pihak SKMM kerana kesalahan dibawah akta komunikasi.



Diharap pihak berkuasa tidak memandang perkara ini sebagai perkara yang ringan memandangkan fitnah ini boleh merosakkan institusi keSultanan di Malaysia.

Dan Sangkakala harap, jangan pula dengan alasan dah MENGANDUNG 8 bulan maka Ratu Naga diberi kelonggaran sebab semasa menyebarkan fitnah tersebut, pencacai Mahathir ni tak pula fikirkan dia mengandung atau tidak.


Tiada ulasan: