Jumaat, 2 Oktober 2015

AWAS MALAYSIA !! DAP BERTINDAK CARA HALUS UNTUK RAMPAS KERAJAAN


Assalamualaikum, 

DAP  bertindak halus untuk berkuasa dan bercita2 memerintah Malaysia dalam PRU14. AWAS!!!!

DAP yang merupakan proksi PAP mula mengambil langkah menguasai sokongan kaum Cina terlebih dahulu. Ianya terbukti apabila 90% kaum Cina menyokong DAP pada pru13. Setelah itu dalam fasa memecah kuasa politik Melayu, DAP berjaya menggunakan PKR dan PAS untuk menghakis kuasa politik Melayu. 

Formula kejayaan DAP yang wajar kita perhalusi...

1. DAP berjaya melakukan kajian dan eksperimen dalam PRU11 dan PRU12, untuk meningkatkan penguasaan mereka dalam Dewan Undangan Negeri di Pulau Pinang, Perak, Selangor dan di Johor, dan di Parlimen dalam PRU13.

2. Mereka berjaya mengetengahkan imej mesra ISLAM, mereka tahu kaum Melayu mudah terpesona jika pemimpin bukan Melayu mesra ISLAM dan kerana itu LGE menggunakan istilah meniru pemerintahan khalifah Umar Abd Aziz biarpun jauh sangat perbezaan antara keduanya. 

3. DAP menyedari PKR sudah dijinakkan apabila Anwar Ibrahim telah termakan budi yang sukar diganti apabila setiap kali isu beliau dibawa ke mahkamah, maka mendiang Karpal akan memainkan peranan utama. Untuk "Fighter PAS" pula, DAP mengumpan dengan wang ringgit. 

4. DAP mengetahui MELAYU umumnya dan terutama dalam PAS punya kelemahan iaitu jika kebajikan mereka dijaga, maka mereka akan menyokong seseorang biarpun pemimpin itu dari parti berpaksikan Sosialis Sekularisme. Kelemahan ini la digunakan sebaiknya o  leh DAP sehingga hampir kesemua "Fighter PAS" keluar PAS dan menubuhkan proksi parti DAP dalam bidang agama iaitu GHB. 

5. DAP juga sedar bahawa orang ISLAM dalam UMNO bukannya taraf WALI, hendak tempat tinggal, pakaian, makanan dan lain lain keperluan hanya perlu berdoa dan kemudian semua permintaan turun dari langit. 

6. DAP tidak pernah takut menyediakan "BAJET" untuk menguasai "FIGHTER UMNO" berbanding kesediaan UMNO dalam menjaga kebajikan "FIGHTER UMNO".

Kesimpulannya,
UMNO bermula daripada hari ini perlu mengiktiraf peranan "Fighter UMNO". Kebajikan dan jaminan hidup mereka hendaklah dijaga. Yang akhirnya mereka sudah  pasti akan memberi khidmat yang terbaik jika kebajikan mereka terjaga. Apabila hubungan 2 hala ini dapat dijaga, maka insyaALLAH DAP pasti akan menghadapi kesukaran dalam mencapai kemenangan dalam menguasai rakyat dan pengundi. Persoalannya;  adakah kita tidak pernah hendak belajar dari segala takdir yang ALLAH izinkan berlaku!!!

Wallahualam.
Salam perjuangan,


Dato' Hj Zein Isma Hj Ismail
Ketua Penerangan UMNO Selangor /
Ketua UMNO Bahagian Subang
Kota Damansara
Jumaat 2 Oktober 2015



Tiada ulasan: