Ahad, 18 Oktober 2015

ADUN PR @hanizat SALAH TEMPAT BUAT DEMONSTRASI TOL NAIK

Malang sungguh nasib penduduk di Taman Medan apabila ADUN mereka Haniza Talha tak peka dengan kenaikan tol baru baru ni.

Haniza dilihat telah membawa lebih kurang 50 orang untuk melakukan demonstrasi kononnya menuntut agar harga tol tidak dinaikkan.

Tapi yang kelakarnya, Haniza telah membawa mereka ke tol NPE di Taman Medan sedangkan tol NPE tidak terlibat dengan kenaikan.


Haniza minta kurangkan apa benda kalau tak naik? Takkan harga asal pun nak minta turun lagi?

Sebagai seorang ADUN rasanya Haniza perlu tau dengan keadaan semasa dan apa yang penting ialah, sebagai wakil rakyat, Haniza boleh menyuarakan agar tol tidak dinaikkan kepada kerajaan negeri yang juga mempunyai ekuiti saham dalam konsesi lebuhraya yang terlibat.

Nampaknya Taman Medan selalu ketinggalan dalam hal ehwal kebajikan rakyat dimana ADUNnya sendiri tidak mengetahui yang mana satu permasaalahan rakyat dalam kawasan.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

The New Pantai Expressway toll will be raised as much as 60 sen from RM1.60 to RM2.20, the Lebuhraya Damansara-Puchong will go up 50 sen from RM1.60 to RM2.10,” the report said. Meanwhile, it was proposed that the Duta-Ulu Klang Expressway toll rates be raised 50 sen from RM2 to RM2.50.Jun 12, 2015