Rabu, 26 Mac 2014

#MH370 TUNJUK PERASAAN DI HADAPAN KEDUTAAN MALAYSIA DI CHINA

Kalau dah namanya Cina tu tetap Cina juga, setiap perkara tak puas hati, ingat macam kita di Malaysia ni nak sangat pesawat MH370 tu hilang dan dikatakan terhempas?

Ingat dalam pesawat tu takde ke rakyat Malaysia yang terbabit sampai nak tunjuk perasaan macam dalam gambar dibawah?

Nampak sangat tak bertamadun orang orang Cina di negara China yang Sangkakala lihat tidak tahu menghormati usaha Malaysia untuk mencari dan menyelamat pesawat MH370.




Apakah pesawat penerbangan milik China tidak peenah terhempas dan melibatkan kematian atau kecederaan sampai berhimpun bagai depan kedutaan Malaysia tu?

Kalau dah lebih sangat Sangkakala rasa elok juga kita sebagai rakyat Malaysia berhimpun di hadapan Kedutaan China minta pencerahan apa yang dibawa oleh 8 orang yang didakwa sebagai saintis dari China hingga mengganggu sistem kapal terbang dan membawa kapal tersebut jauh tersasar dari laluan asal.

Tapi apabila melihat gambar dimana Perdana Menteri bertemu dengan Menteri Luar China di Parlimen pagi tadi Sangkakala amat yakin dan percaya bahawa ini adalah sementara waktu dan kita semua berharap agak tidak ada lagi suara suara puaka yang memfitnah Malaysia sepertimana yang dilakukan oleh sesetengah media barat.



Hubungan kerajaan Malaysia dan China selama ini adalah amat baik dan akrab dan jangan kerana perkara yang tidak disangka sangka oleh mana mana pihak ini menjadi tembok pemisah keatas hubungan baik tersebut.

Dan kepada pembangkang di Malaysia, jangab cuba menangguk di air yang keruh kerana ini akan mengundang celaka kepada kamu juga nanti.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebab itulah, pemimpin UMNO harus sedaq JANGAN lagi BODEK pengundi Cina! Kalau tidak, bakal hancoq Tanah Melayu ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ini dikuasai PENDATANG KAPIR! Tak guna kita, BUMIPUTERA ISLAM/Melayu terus TUNDUK-mcm-KULI pd. bangsa PENDATANG-yg- tak-sedaq diri! Umat Islam/Melayu yg. BUKAN elit., dh puas merana dgn. PENGKHIANATAN Melayu ELIT liberal, samada dlm. UMNO/PAS/PKR – hentikan MENGGADAI hak dan TANAH PUSAKA nenek moyang kami, dr. sebelum diJAJAH si KAPIR laknat British-ZIONIS lagi!

Dan lihatlah sikap rakyat China ini – mcmlah rakyat China saja mangsa dan kita rakyat Malaysia tak bersedih lansung dgn. kehilangan MAS kita serta penumpangnya termasuk rakyat Malaysia - dan sekrg. mereka dah saman MAS berbillion ringgit di US (lihat begitu galak dilapurkan di EvangeliSStar di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/03/26/mh370-lawsuit-to-be-filed/ )! GERAMnya aku! Lihat di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2588678/Protests-break-families-missing-MH370-passengers.html: (inilah yg. disukai si media besar si Kapir Barat-Zionis yg. dikuasai Mossad/ZIONIS/CIA-MI6):

The Malaysian government are murderers': Protests break out as heartbroken families of missing MH370 passengers react to their treatment at the hands of the authorities.

Relatives of the crash victims gather outside Malaysian embassy in Beijing
They claim they have been let down by the investigation into flight MH370
Protesters shout 'The Malaysian government are murderers' as they try to break in to the embassy…..

By Hugo Gye and James Rush
25 March 2014

Dan baik tamatkan saja penerbangan berdasarkan "code-sharing" dgn. negara luar di mana majoriti penumpang, rakyat negara itu! Tengoklah apa yg. berlaku dgn. rakyat China ni! Dahlah P. Pinang dibanjiri berpulauh ribu PATI China (di Sabah-S'wak & Johor, pun mungkin ramai!) - takut nanti dipaksa pula KDN JANGAN ambil tindakan terhadap PATI ini akibat insiden MAS ini!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).