Rabu, 25 April 2012

KENYATAAN PRESIDEN GERAKAN BELIA GAGASAN 1MALAYSIA.

Demonstrasi dan tunjuk perasaan yg akan dijalanan ini Bukan Budaya Rakyat Malaysia.

Perkara seumpama itu hanya menjadi ikutan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab dan hanya cuba untuk merosakkan kemakmuran Negara.

BERSIH 3.0 ini hanyalah mainan politik Pembangkang yang ketandusan buah fikiran untuk mendapatkan simpati masyarakat kita.

Kenapa kita perlu menjadi alat boneka mereka sedangkan Kerajaan yang ada pada hari ini menyediakan pelbagai kemudahan, berbillion subsidi setiap tahunyang tidak ada dinegara lain.

Rakyat perlu faham tentang kepentingan bersatu padu untuk membangunkan Negara bukan untuk merosakkannya kerana kestabilan ekonomi serta keamanan yang dikecapi hari ini tidak terjadi dengan sendiri.

Selain membawa unsur - unsur negatif, tindakan berdemonstrasi ini turut mengganggu ketenteraman awam dan menjejaskan perniagaan. Jika benar mereka mahukan perubahan, rakyat Malaysia boleh lakukannya sewaktu Pilihan Raya akan datang.

Saya menyeru kepada rakyat Malaysia khususnya golongan Belia supaya tidak menyertai BERSIH 3.0 kerana ianya tidak menguntungkan sesiapa malah memberi kesan buruk kepada kestabilan ekonomi dan keamanan yang sedang kita nikmati.

Shahrul Nasrun
Presiden Gerakan Belia Gagasan 1Malaysia.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: