Jumaat, 14 Ogos 2015

CHEW MEI FUN SEDANG TUNJUK KEBODOHAN MELAMPAU

Syukur juga bila Naib Presiden MCA, Chew Mei Fun kalah di Kajang dalam PRK melawan Wan Azizah tahun lepas.

Kalau ditakdirkan mangkuk ni menang, mungkin banyak lagi kebodohan beliau akan dapat diperlihat di mata masyarakat dan rakyat Malaysia.

Cadangan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Pembangunan Wilayah untuk membuka sebuah hub perniagaan barangan IT di bangunan MARA nampaknya mengundang rasa tidak puas hati Chew Mei Fun.


Kalau cina tetap cina, apa salah kalau nak buka 100 lagi pusat perniagaan IT di Kuala Lumpur? Apa kena mengena dengan perpecahan kaum? 

Chew Mei Fun perlu sedar bahawa kaum cina sendiri dah tak mau menerima beliau dan ini terbukti dengan kekalahan 2 kali dalam pilihanraya, jadi jangan sebut kalau nak kata cadangan Ismail Sabri boleh memecah belahkan kaum atau rasis sebab yang rasis tu adalah bangsa kamu sendiri.

Ikuti tuduhan Chew Mei Fun DISINI..

Sangkakala cuma berpesan satu perkara kepada Chew Mei Fun, sebagai pemimpin dalam BN, kamu tak seharusnya menghalang seorang Menteri dari UMNO untuk menaikkan ekonomi dan taraf perniagaan orang Melayu.

Dan kalau kamu merasakan bahawa kamu ada hak untuk menghalang, kami sebagai orang Melayu juga mempunyai hak untuk pertahan.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

setuju sesangat...kalau boleh bukan setakat bina byk pusat sehenti tuk it malah tuk benda-benda lain lagi spt bahan pembinaan,penternakan dan pengeluaran telur dan lain-lain.tuk si fun ni pula... sapa yg undi dia masa pru kajang tu??cinakah yg byk undi atau melayu jugak?...apakah sikap orang cina ni sama walaupun duk kat kerajaan bn??

maae berkata...

Jangain layan cina bahalol ini. Apa yang di bimbangkan nya tidak lain sikap rasis melampau mereka setelah sekian lama Melayu beralah dalam bidang ekonomi peruncitan IT - mereka tidak sokong pun Melayu mempunyai rangkaian naga sendiri. Ramai yang tutup bawah program ini sedikit masa dulu.

Teruskan. Tiada hak mutlak cina ini menghalang !