Sabtu, 14 April 2018

ASTAGHFIRULLAH !! INILAH KERJA PEMBANGKANG BILA TIADA ISU @NajibRazak @Zahid_Hamidi @TunFaisal #PRU14 #HebatkanNegaraku #KekalNajib

Memang menjadi kebiasaan kepada pembangkang akan mengeluarkan fitnah apabila tiada isu yang hendak dikaitkan dengan mana mana pemimpin.

Ini berlaku kepada Naib Ketua UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan baru baru ini, Datuk Abdul Mutalif Abdul Rahim yang difitnah kononnya memberikan sogokan kononnya untuk mendapatkan undi telah membuat satu laporan polis berkenaan dengan perkara tersebut.


Fitnah terhadap Abdul Mutalib telah dilakukan oleh seorang pennguna laman facebook yang mengatakan bahawa Mutalib telah membeli undi dari seorang lelaki warga asing.


Abdul Mutalib sebenarnya telah pergi melawat ke sebuah kedai yang terbakar dan mangsa kebakaran berkenaan bukanlah warga asing seperti yang didakwa oleh pemilik akaun facebook yang menggunakan nama Fudzail.

Memang kerja puak puak pembangkang selalu menjadikan satu perkara sebagai isu apabila tidak mempunyai isu untuk dijadikan bahan.

Tapi seperti biasa, apabila keadaan panas, maka puak puak bacul seperti Fudzail akan menutup akaun facebook milik mereka dan jika tindakan diambil maka ayat paling selamat ialah, akaun telah digodam.

Itu semua alasan standard yang acap kali diberikan oleh puak puak sebelah pembangkang.


Tiada ulasan: