Ahad, 1 Oktober 2017

@RafiziRamli TAK LENA TIDUR KERANA ISU #rafizibayarrafizi @NajibRazak @tunfaisal

Laman media hari ini terus memperkatakan tentang isu yang melibatkan Rafizi Ramli membuat bayaran kepada diri beliau sendiri menggunakan wang yang didermakan oleh orang ramai berjumlah RM 1.5 juta yang sepatutnya digunakan untuk melangsaikan saman NFC terhadap beliau.


Rafizi jelas menggunakan pengikutnya berhubung dengan derma yang dikutip untuk kegunaan peribadi apabila NFC mengemukakan perintah untuk menjadikan Rafizi seorang yang bankrap apabila gagal membayar saman berkenaan.

Mungkin juga pengikut Rafizi yang selama ini memberikan kepercayaan kepada beliau berasa kecewa setelah mendapat tahu bahawa mereka hanya dipergunakan sahaja untuk kepentingan diri sendiri.

Bukan sikit duit yang berjaya dikumpulkan malah jutaan ringgit telah berjaya diperolehi oleh Rafizi dalam masa hanya beberapa hari dan akhirnya wang berkenaan tidak digunakan ke jalan yang sepatutnya dilakukan.

Kepentingan diri mengatasi segala galanya bagi Rafizi dan pembohongan demi pembohongan dilakukan untuk memuaskan diri sendiri.




Tiada ulasan: