Isnin, 21 September 2015

PUTUS HUBUNGAN DENGAN @NajibRazak !!! PEMUDA MCA PASIR GUDANG PERLU CERMIN DIRI

Nampak sangat MCA kini dah mula nak tunjuk biadap dengan UMNO khususnya dan Melayu amnya bila ketua pemuda MCA Bahagian Pasir Gudang menyatakan bahawa beliau memutuskan hubungan dengan Perdana Menteri yang juga Pengerusi BN setelah Perdana Menteri menyatakan sokongan terhadap himpunan baju merah baru baru ini.


Mungkin Ketua Pemuda MCA ni agaknya lupa selama ini siapa yang berkerja keras demi memastikan kemenangan Barisan Nasional di Pasir Gudang.

Kalau setakat nak tunjuk hebat dengan mengatakan bahawa mereka ini menolak Perdana Menteri disebabkan oleh himpunan merah, mereka juga perlu lihat adakah mereka menerima himpunan baju kuning?

Bagi Sangkakala kehadiran MCA kini tidak lagi dilihat sebagai penyatu bangsa Cina di Malaysia malah mereka ini bertindak lebih kepada pembangkang.

Apa yang diusahakan oleh pemuda MCA selama hari ini untuk menarik minat anak muda Cina kepada Barisan Nasional? Jawapannya kosong.

Jadi jika Pemuda MCA Pasir Gudang mengambil keputusan memutuskan hubungan dengan Perdana Menteri tidak mustahil UMNO juga mengatakan bahawa hubungan diantara UMNO dan MCA juga sudah tidak kukuh bila ada dikalangan pemimpin pemuda MCA yang rasis seperti Pemuda MCA Pasir Gudang.




Tiada ulasan: