Jumaat, 6 Mac 2015

RIBUAN HADIR DALAM CERAMAH !! ANWAR BAKAL BEBAS !!! @NohOmar

Nampaknya ceramah ceramah yang diadakan oleh PKR bagi melaungkan kebebasan untuk Anwar Ibrahim makin hambar dan makin lesu.

Malam ni di Taman Datuk Senu, sekitar 15 orang sahaja yang hadir itu pun termasuk dengan petugas.




Rakyat sebenarnya dah mula muak dengan permainan yang dibuat oleh PKR tambahan lagi ianya jelas memperlihatkan bahawa ianya hanyalah agenda untuk Anwar dan bukannya untuk membela rakyat.

Sejak Anwar dipecat dari kerajaan lagi, beberapa kali rakyat melakukan himpunan demi himpunan yang akhirnya memperlihatkan bahawa Anwar hanya ada satu agenda iaitu untuk menjadikan dirinya sebagai Perdana Menteri dengan menggunakan rakyat.

Slogan kuasa rakyat, hak rakyat dan pelbagai lagi yang berkaitan dengan rakyat hanyalah retorik semata mata.

Rakyat hari ini sebenarnya mahukan kepimpinan atau kerajaan yang mampu untuk  menunjukkan kemampuan dalam memberikan keselesaan kepada semua tapi bukan sebuah kerajaan yang hanya tahu menghasut rakyat.

Malam ini kita dapat lihat satu mesej jelas daripada rakyat bahawa agenda untuk mempergunakan mereka oleh PKR dan sekutunya tidak lagi mendapat sambuta sepertimana yang telah lalu.



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah bosan dengan kisah anuar..

Tanpa Nama berkata...

Sapa anuar tu? Mamat peliwat yang kaki menipu dan menghasut rakyat tu ke? Mamat yang sekarang ni bergelar banduan tu ke?

Takde masa dak layan...dah penat berbelas belas tahun kena tipu oleh mamat tu sekeluarga.

PENAT AR MENENGOKKAN BERUK SEKELUARGA NI MENIPU RAKYAT!!!

Stim sioot berkata...

Sapa Anwar Ibrahim tu????