Sabtu, 1 September 2012

MESRANYA ABBY DI MALAM MERDEKA

Jika dilihat anda melihat gambar yang tertera di bawah artikel ini sudah pasti ianya bertentangan dengan apa yang dikatakan oleh Abby Abadi sewaktu penyertaan beliau dalam parti PAS dulu.

Dalam beliau berkata menyertai PAS adalah untuk berubah dan menuju kearah jalan yang diredhai Allah, Sangkakala rasa tidak kearah itu sebenarnya.

Mungkin benar kata kata seorang alik ulama baru baru ini yang mana jika menyertai parti politik dan dijemput untuk berceramah disana sini, belum pasti orang tersebut benar benar faham akan agama.

Ini telah terbukti terhadap diri Abby, beriya iya mengatakan bahawa beliau hendak berubah dan sedang dalam proses untuk berubah, kita lihat pula gambar dibawah. Mesra bukan?

Adakah mereka semua itu adik berasik Abby Abadi atau mahram beliau yang tidak membatalkan air sembahyang jika bersentuhan kulit?

Bukankan itu adalah haram disisi agama islam?

Abby ni Sangkakala nampak lebih kepada mencari jodoh agaknya atau mencari publisiti atau mungkin juga sevab marahkan Norman yang menyertai UMNO.

Fikir fikirkanlah sendiri, apa yang dilakukan tidak seperti yang dikatakan oleh beliau.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang mana satu waktu balik Abby bawak balik rumah sebab dlm hudud PAS Abby berzina ataupun dirogol 0leh pak lobai PAS yak boleh dijatuhkan hukuman sebab tiada 4 orang saksi..malainkan dilakukan dikhalayak ramai dan ajak member numpang sekaki...ABBY anak ikan yang bawak melencung bersama keluar negara tu dah tak sedap dan power lagi ke sehinggakan ko cari power pak lobai pulak..kalau nak cari ilmu kena la cari tok guru yang tak libtkan diri dengan politik ...bukannya dengan pak lobai PAS

UMNO PARTI PENJARA berkata...


.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')