Khamis, 13 Jun 2013

SAM1M MENGAMUK DENGAN UDA HOLDINGS

Sangkakala telah dihubungi oleh Presiden Solidariti Anak Melayu 1Malaysia atau SAM1M, saudara Armand yang mengatakan SAM1M merasa sedikit terkilan dengan apa yang dilakukan oleh UDA Holdings terhadap peniaga Melayu.

Menurut Armand, UDA Holdings diwujudkan untuk membantu peniaga Melayu dan Bumiputera, tapi ki apa yang dilakukan oleh UDA?

Ikuti kenyataan SAM1M dibawah,

"Info@SAM1M

Saya Mewakili Suara Anak Muda 1Malaysia Merasakan UDA Holding Telah Tersasar Drpd Asas Kenapa Ianya Di Tubuhkan.

Siapa Dlm Board Of Director UDA? Lupakah Siapa Anda? Jgn Tekan Peniaga2 Kecil Bumiputra..Jgn Pikir Poket Dan Keuntungan Tanpa Memikirkan Kepentingan Bumiputra Wahai Org2 Atas UDA.. Kalau Tak Reti Nak Bantu Majukan Bumiputra, Meh Kasi Saya Duduk Dlm UDA Utk Ajar Cara Bantu Peniaga2 Kecil Bumiputra. UDA Di Tubuh Utk Bantu Bumiputra, Bukannya Utk Menekan Bumiputra....Harap @Najibrazak. Dengar Isu Kepentingan Peniaga2 Kecil Bumiputra.

UDA Holding Jgn Gadaikan Central Market Pada Bukan Bumiputra. Pelancong Ke Central Market Kerana Kedai2 Hasil Tangan Anak2 Malaysia Serta Artis2 Jalanan Baik Pelukis Dan Pemuzik Bukannya Kerana Jualan Barangan2 China.

Bukak Mata Wahai Pengarah2 UDA Holding..Kalau Tak Reti Nak Jaga Bumiputra Kasi Saya Ajarkan.

Armand Azha
Kekalkan Central Market Pada Peniaga2 Kecil Bumiputra"

Jadi ini pula nasihat Sangkakala, UDA perlu lebih perihatin kepada permasaalahan orang orang Melayu dan bukannya dengan menidakkan peniaga peniaga Melayu seperti di Central Market.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: