Rabu, 12 April 2017

DAH RAMAI ANAK MELAYU ISLAM LEBIH KAFIR DARI KAFIR @NajibRazak @zahid_hamidi

Mungkin agaknya kerana perkara perkara sebegini yang membuatkan ada di kalangan orang Melayu Islam menentang Rang Undang Undang 355 akta Mahkamah Syariah di perkasakan.

Bukan kerana apa, kerana puak puak ni senang nak menghina agama Islam sewenang wenangnya tanpa perlu takut kerana denda atau hukuman mahkamah syariah adalah terlalu rendah dan longgar.

Sepertimana yang dilakukan oleh seorang wanita yang juga merupakan pengasas BERSIH telah mempertikai tentang laungan azan dan kedudukan masjid.



Sangkakala tengok puak puak ni dah lebih kafir daripada kafir yang sedia ada hingga sanggup mempertikai tentang agama sendiri.

Tapi bersyukurlah sebab di Malaysia ni takde lagi kegiatan yang menjurus kepada ISIS atau Daesh, kalau ada, Sangkakala rasa dah jahanam puak puak ni kena kutip.



1 ulasan:

Bangang berkata...

Sah! pompuan ini Islam hanya namanya sahaja...Nahuzubillah bizalik! Ada juga pompuan jahil agama diabad ini dan dinegara ini. Ini amat mendukacitakan kerana diperigkat sekolah rendah hingga ke peringkat tinggi kita dibekalkan dengan baik sekali.Saban hari dimedia massa ,elektronik dan akhbar syiar Islam sentiasa disebarkan untuk makluman ummah,tetapi sedih,masih ada lagi org melayu islam yg jahil dan tak ambil peduli dengan ajaran islam disampaikan..Pompuan ini perasan dia educated dan duduk kota besar,perasan hebat sangatlah tu....memperlekeh agama Allah!