Selasa, 7 Februari 2017

DESAK ISMAIL SABRI LETAK JAWATAN !! NURUL IZZAH JANGAN DOUBLE STANDARD LAH @NajibRazak

Tindakan paling bodoh dibuat oleh Naib Presiden PKR yang juga anak kepada Anwar Ibrahim kali ini ialah mendesak Menteri Kemajuan Luar Bandar untuk melepaskan jawatan ekoran penggantungan tugas Pengerusi MARA, Tan Sri Anuar Musa.


Penggantungan tersebut dibuat oleh Ahli Lembaga MARA dan bukannya Dato Sri Ismail Sabri walaupun MARA berada dibawah kelolaan Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Pembangunan Wilayah atau KKLW.

Lagi pun ianya cuma penggantungan tugas bagi membolehkan pihak berwajib menjalankan siasatan dan ini jelas menunjukkan bahawa kerajaan Barisan Nasional tidak mahu prosidur siasatan terganggu.

Tak macam puak pembangkang yang membiarkan Guan Eng selaku Ketua Menteri Pulau Pinang yang masih menjalankan tugas walaupun sudah dipanggil berulang kali oleh SPRM.

Begitu juga dengan Menteri Besar Selangor yang tetap bertugas walaupun beberapa skandal dibuka berkenaan kepincangan pentadbiran.

Takkan yang itu Nurul Izzah nak pejam mata dan dalam erti kata lain selak kain orang dalam kain sendiri penuh dengan ulat.



Tiada ulasan: