Khamis, 5 April 2012

AZMIN TERKEDU BILA AHLI SENDIRI PERTIKAI

Benar kata pepatah "sarang tabuan jangan dijolok", itu perumpamaan yang layak diberi kepada timbalan Presiden PKR Azmin Ali apa bila ahli parti itu sendiri mempertikaikan cara kehidupan beliau kini.

Hari ini ahlio-ahli PKR mempertikaikan beliau dan meminta supaya beliau menjawab tentang isu berkenaan dengan saham yang didakwa dimiliki oleh beliau bernilai jutaan ringgit.


Ketua Penerangan PKR Ampang hari ini tampil membuat kenyataan akhbar dengan menanyakan soalan tersebut. Ini semua dipercayai dipersoalkan oleh ahli PKR apabila Datuk Hasan Ali bertanya soalan yang sama didalam sidang DUN Selangor.

Hasan Ali dilaporkan berang dengan tindakan Azmin yang mengatakan bahawa Hasan Ali melakukan pembaziran wang setelah dikatakan menggunakan wang kerajaan negeri untuk mengubahsuai pejabat beliau di bangunan SUK negeri Selangor dan ianya melibatkan perbelanjaan sebanyak 300 ribu lebih dan menggunakan wang kerajaan juga untuk program di Selangor sebanyak 500 ribu lebih.

Agaknya marah dengan kenyataan Azmin tersebut, Hasan telah bertindak menyatakan bahawa Azmin memiliki saham bernilai lebih dari 8 juta ringgit dan beliau juga mengatakan bahawa beliau tahu hubungan isteri Azmin - Shamsidar mempunyai hubungan sulit dengan ketua pembangkang iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim. Hasan juga meminta Azmin supaya melakukan ujian DNA keatas anak beliau yang pertama untuk membuktikan bahawa Azmin dan Shamsidar adalah ibi serta bapa kandung remaja tersebut.

Sekarang rasanya Azmin dan tersepit di tengah-tengah, tidak mampu lagi untuk menjawab soalan-demi soalan yang dikemukakan oleh ahli PKR sendiri sehinggakan ketua penerangan PKR Ampang meminta beliau meninggalkan parti jika terbukti benar seperti apa yang didakwa oleh Hasan Ali tempoh hari.





pssstttt...mampos azmin kali ni..nak jawab macam mana agaknya?



Tiada ulasan: